ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צפו ברגעים הראשונים אחר תאונת 'אוטובוס המוות'

סרטון שצולם מיד לאחר תאונת 'אוטובוס המוות' חושף תמונה מזעזעת: מתים מוטלים לצד האטובוס המרוסק, פצועים זועקים לעזרה, חובש יחיד מנסה להשתלט אך לסקרנים יותר דחוף לצלם • והנהג? הוא עסוק ליד המושב שלו • צפו בחלק מהסרטון

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"האוטובוס שלי הלך, איזה באסה" נשמע אדם שצילם סרטון מייד לאחר תאונת אוטובוס המוות. בו שישה מנוסעי קו 402 קיפדו את חייהם ולמעלה מעשרה נפצעו.

סרטון סנאף שצולם בזירת התאונה בדקות הראשונות לאחר התאונה, מזכיר זירת פיגוע, נראים פצועים שוכבים על שול הדרך ובאוטובוס, חלקם זועקים לעזרה, וחלקם כבר אינם בין החיים.

קשה מאוד לצפות בסרטון, וחבל שהוא בכלל צולם. את רובו לא נציג בשל כבוד לחללים ולפצועים. אולם, מהאזנה לקולות הרקע, נשמע אדם מבקש שישמרו על פצוע, "אתה מהאוטובוס? מאיפה אתה?" נשאל מי שלכאורה צילם את הסרטון. והתשובה? "לא. האוטובוס שלי הלך, איזה באסה".

קטע מהסרטון. שאר הקטעים הוסרו.

בסרטון נראים, בין הפצועים הזועקים אנשים נוספים העסוקים בצילום הזירה במקום להגיש עזרה לפצועים. בהמשך הסרטון גם נראה הנהג חיים ביטון עומד ליד מושב הנהג.

בשעה 13:00 יובא הנהג ביטון בשנית לבית משפט לתעבורה בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרו. הוא חשוד בגרימת מותם ברשלנות של נוסעי האוטבוס. בנוסף הוא חשוד גם בשיבוש הליכי חקירה, משום שלטענת המשטרה הוציא את ה"קופסה השחורה" של האוטובוס, הטכוגרף, מיד לאחר התאונה.

"זמן קצר אחרי התאונה, כשגופות מפוזרות והפצועים זועקים, הוא יצא לטכוגרף, עשה שם מספר פעולות שאנחנו בודקים מה המשמעות שלהם. זו לא התנהגות שהיית מצפה מאדם שהיה אחראי או מעורב בתאונה שכזאת" אמר אתמול מפקד משטרת התנועה, ניצב ירון בארי ועדת הכלכלה של הכנסת.

שר התחבורה ישראל כץ הטיל את האחריות על הנהג חיים ביטון. "נהג האוטובוס נהג ברשלנות פושעת והוא צריך להיות אחראי עם כל הכבוד".
אוטובוס המוות חברת אגד איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד