כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אם הכלה שרה שפרלינג: "לא דוחים תאריך החתונה"

בראיון לרחל פסטג ברדיו קול חי, אומרת האם: הגר"ח קנייבסקי הורה לנו לא לדחות ויש לנו אמונת חכמים • מצבה בינוני והיא מורדמת ומונשמת • התפללו על שרה בת דינה

אם הכלה שרה שפרלינג: "לא דוחים תאריך החתונה"
פלאש

דינה שפרלינג, אמה של שרה, הכלה שנפצעה קשה מאוד בתאונת הדרכים בקו 402 ביום ראשון האחרון, ועברה ניתוח קשה ומסובך להצלת ידה ורגלה, שוחחה עם רחל פסטג ברדיו קול חי, וסיפרה על ביקור המשפחה אצל הגר"ח קנייבסקי, "שאמר לנו לא לדחות את תאריך החתונה" – אמרה האם הנרגשת. "יש לנו אמונת חכמים שלימה בזה".

כשנשאלה האם מה שלומה, היא ענתה: "מחזיקים מעמד ומתחזקים, שומעים שכולם איתנו, כולם רוצים לעזור ולקבל קבלות, ללמוד - ויש אחדות, לא משנה איזו עדה, כולם רוצים להיות יחד".

"אני מרגישה שכל אחד נמס", אמרה דינה.

השיחה התקיימה כשההורים בדרכם לבית החולים, שם נמצאת שרה בחדר ניתוח. "היא בניתוח. היד היתה קטועה והרגל מרוסקת, וב"ה חיברו את היד והרגל. אנחנו רואים ישועות. העיקר זה לא חיצוניות, בגדים ואופנה, אלא תורה, מצוות וחסד. מודים אנחנו לך על החיים המסורים. החיים הם מתנה".

דינה מספרת על בחורה מאוד צנועה, "ומתפללת שלוש פעמים ביום. בת משכמה ומעלה".

עוד בראיון, ביקשה להפריך את השמועות אודות הוספת השם לכלה. "בניגוד לשמועות, לאחר התייעצות עם הרב שלנו, לא הוספנו לה את השם חיה. אחת הסיבות היא מכיוון שיש לנו בת בשם הזה. שמה לתפילה הוא שרה בת דינה".

בינתיים אכן חל שיפור במצבה של שרה שפרלינג, והיא עתידה לעבור ניתוח נוסף בבית החולים אסף הרופא. כרגע מוגדר מצבה בינוני ויציב – והיא עדיין מורדמת ומונשמת.
שרה שפרלינג הכלה הפצועה בתאונה תאונה בקו 402 אוטובוס המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד