י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פשיעה: הנהג היה מעורב בעוד תאונה

האם 'אגד' מטייחת כישלון מערכתי? לאחר שהתפרסם כי חיים ביטון, נהג קו 402 שחשוד כאשם בתאונת 'אוטובוס המוות', היה מעורב לפני שנתיים בתאונה דומה בה נפצעו 18 בני אדם, מתברר כי רק לפני חודשים אחדים היה ביטון מעורב בעוד תאונה

פשיעה: הנהג היה מעורב בעוד תאונה

חיים ביטון, נהג האוטובוס של קו 402 שהיה מעורב בתאונת 'אוטובוס המוות' בה נהרגו שישה נוסעים בתחילת השבוע, ביצע תאונת דרכים נוספת לפני כשלושה חודשים בלבד, כך נחשף הערב (ד) בערוץ 10.

לידי חדשות 10 הגיע תיעוד מלפני שלושה חודשים בלבד, על אותו כביש, לא הרחק ממקום התאונה השבוע, שבו נראה נהג האוטובוס מתנגש ללא סיבה נראית לעין ברכב פרטי שהיה בדרכו לירושלים.



נהג הרכב הפרטי תבע את חברת הביטוח שלו, וזו תבעה את חברת אגד, שנאלצה לפצות את הנהג על הפגיעה ברכבו בסכום של 15 אלף שקלים. בנס, תאונה זו הסתיימה ללא הרוגים או פצועים, על פי ערוץ 10 הנהג חיים ביטון לא הושעה וחזר לעבודתו בחברה באופן מיידי.

שופט בית המשפט לתעבורה בירושלים שחרר הבוקר את חיים ביטון למעצר בית למשך 21 יום, לאחר הסכמה בין עורכת דינו והמשטרה. ביטון חשוד בכך שבמהלך הנסיעה השתמש בטלפון הנייד, מה שגרם להסחת דעתו מהכביש וכך נגרמה התאונה.

"ממש זמן קצר אחרי התאונה בעוד הגופות מוטלות והפצועים זועקים, הנהג מוצא את דרכו לכיוון הטכוגרף (הקופסה השחורה) ועושה שם מספר פעולות שאנחנו כרגע בודקים מה בדיוק המשמעויות שלהם, ובוא נסכים שזו לא פעולה טבעית של אדם שהיה אחראי או מעורב בתאונה כזאת" אמר אתמול ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב ירון בארי.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביטון הורשע בעבר בתאונה בכביש 1 בנסיבות דומות בשנת 2013, והמשטרה צפויה לחקור בכירים באגד בחשד שידעו על נהיגתו הבעייתית ולא עשו דבר בעניין.

באגד סירבו להגיב לתיעוד שנחשף בערוץ 10 וגם לא הגיבו לבקשה לפרסם את מספר הנהגים שהיו מעורבים בתאונות דרכים ולאחר מכן חזרו לעבוד בחברה בטענה שמדובר במידע שמהווה חלק מחקירת התאונה הקטלנית שהתרחשה בכביש 1.
אוטובוס המוות נהג טיוח אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד