כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

התפללו: עדיין נלחמים על יד הכלה

שרה שפרלינג, הכלה שנפצעה בתאונת 'אוטובוס המוות' עדיין מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ ובבית החולים נלחמים על גפיה

הרב  אברהם שמרלינג, אבי הכלה
הרב אברהם שמרלינג, אבי הכלה

עדיין בינוני: מצבה של שרה שפרלינג (20) שנפצעה בתאונת הדרכים הקטלנית של אוטובוס קו 402 בכביש 1, ממשיך להיות בינוני הבוקר. היא עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ כללי באסף הרופא.

ד"ר יובל לאונוב מנהל טיפול נמרץ ב'אסף הרופא' אמר ל'קול החרדי' לאחר אשפוזה: "היא עדיין מורדמת ומונשמת, המלחמה העיקרית להציל את יד ימין, עשינו שחזור פלסטי של היד. המצב הלבבי מתפקד, מחר תעבור שוב ניתוח לשיפור המצב ברגל. היום הגיעו רבנים לתמוך במשפחות וברופאים. מקווה שעוד כמה ימים נבשר שהצלנו את היד".

שרה, תושבת שכונת נווה יעקב בירושלים, אמורה הייתה להתחתן בעוד שלושה שבועות ליעקב קסטלניץ, תלמיד ישיבה 'קול תורה' בירושלים., ואביה הודיע כי החתונה תידחה.

אולם אתמול, דינה שפרלינג, אמה של שרה, שוחחה עם רחל פסטג ברדיו קול חי, וסיפרה על ביקור המשפחה אצל הגר"ח קנייבסקי, "שאמר לנו לא לדחות את תאריך החתונה" – אמרה האם הנרגשת. "יש לנו אמונת חכמים שלימה בזה".

"היד היתה קטועה והרגל מרוסקת, וב"ה חיברו את היד והרגל. אנחנו רואים ישועות. העיקר זה לא חיצוניות, בגדים ואופנה, אלא תורה, מצוות וחסד. מודים אנחנו לך על החיים המסורים. החיים הם מתנה".

נהג האוטובוס חיים ביטון חשוד בשיבוש הליכי משפט, בכך שפתח את הקופסא השחורה של האוטובוס. הוא שוחרר אתמול ל-21 ימי מעצר בית בביתו תוך הפקדת כספיות וערבויות.

חיים ביטון היה מעורב בתאונה נוספת לפני שלושה חודשים בלבד, כך נחשף אמש בערוץ 10. המיקום היה קרוב למקום האסון בכביש 1. היו נוסעים באוטובוס שנבהלו מהנסיעה הפראית, בנס הם לא נפגעו. בנוסף נחשף מסמך פנימי ב'אגד' שנכתב בו כי חיים ביטון חייב לרדת מהכביש.



צילום: דוברות בית החולים אסף הרופא


בתאונה בכביש 1 בתחילת השבוע נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.

העתירו בתפילה עבור הכלה שרה בת דינה לרפואה שלמה.
אוטובוס המוות כביש 1 בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד