כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ליצמן ושרה נתניהו ביקרו את הכלה

שר הבריאות ואשת ראש הממשלה הגיעו לבקר את הכלה שרה שפרלינג, המאושפזת בבית החולים בירושלים

ליצמן ושרה נתניהו ביקרו את הכלה



ביקור חולים אצל פצועי אסון אוטובוס המוות - שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע הצהריים (ה') לביקור חולים בבית חולים 'אסף הרופא', מלווה ברעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, אצל פצועי אסון תאונת המוות ביום ראשון השבוע בקו 402.



השר ליצמן ונתניהו שוחחו עם בני משפחתם של פצועת אסון האוטובוס, הכלה שרה בת דינה שפרלינג. והתעניינו בשלומם ובטיפול הרפואי שעוברים בימים אלו.

הגברת נתניהו אמרה אחר הביקור - ״הגענו לבקר היום את שרה, ילדה בת 20 שעמדה לפני חתונתה ועברה תאונה קשה. דיברתי עם ההורים, חיבקתי את האמא ובעזרת השם אני מקווה שנוכל לשמוח איתה בחתונת בתה. כולנו צריכים לשמור על החיים ולעשות הכל כדי לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות.

״היה כאן שילוב של השגחה משמיים וצוות רופאים מצויין שפעל במסירות וידע לעשות את הפעולות הנכונות והמקצועיות ביותר, עם המון לב ונשמה. אני רוצה להודות לצוות הרפואי של בית החולים, לצוותי ההצלה שפעלו בשטח, לרופאים ולאחיות. אני מתפללת יחד עם כל עם ישראל לרפואתה השלמה של שרה ושל כל פצועי התאונה הקשה הזו״.

״יחד עם שר הבריאות ביקרנו גם את יוסי גרבר, מבכירי השחקנים בישראל, ואני מתפללת לרפואה שלמה בעבורו".

השר ליצמן אמר: "ביקרנו את הכלה שנפצעה והתרשמנו עמוקות ממסירות הצוות הרפואי באסף הרופא שעושה הכל למען הצלת חייה. העובדה שפינו את הנערה ממקום התאונה הקשה, דווקא לכאן זה ממש נס משמים, אחרי שהובן שזה המקום הטוב ביותר בארץ שיודע לטפל במקרים כה מסובכים. חיזקנו את בני משפחת שפרילנג וכולנו מאחלים לה רפואה שלימה והחלמה מהירה."

כזכור, שר הבריאות יעקב ליצמן הגיע ביום ראשון בערב בשעת התאונה לזירה, והגיב בהלם מוחלט לאסון. השר אמר - "זה יום עצוב מאוד מה שרואים פה, ממש ממש מחריד. מעולם לא ראיתי דבר כזה. אני לא יודע אך זה קרה. יצטרכו להקים צוות חקירה מיוחד לבדוק איך זה קרה".







יעקב ליצמן אוטובוס המוות שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד