כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האם הכנסת תחגוג חתונה לעובד מיוחד?

מכתב ששיגר יו"ר 'עלי שיח' ליו"ר הכנסת, שוטח בקשה מיוחדת במינה • וגם: החתונה האחרונה שנערכה במשכן

כנסת ישראל
כנסת ישראל

האם תתקיים חתונה בכנסת? אירגון 'עלי שיח' פנה היום (ה') ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בבקשה לערוך חתונה מיוחדת במשכן, לחתן המיוחד נדב הלפרין שמכהן כעובד הכנסת.

במכתב כתב יו"ר הארגון חיים פרנקל "אני פונה אליך מתוך תחושת שליחות, והבנה כי הזדמנות יוצאת דופן נפלה בחיקנו להשפיע לטובה על החברה הישראלית".

פרנקל הוסיף "בעוד מספר חודשים נחגוג את חתונתם של הזוג העשירי בפרויקט - עובד הכנסת נדב הלפרין ובח"ל. לשניהם צרכים מיוחדים. בכל פעם שאנו משיאים זוג מיוחד חדש, יש התרגשות יוצאת דופן, וגם כעת. במיוחד כשמדובר בנדב, שהפך לסמל ציבורי בעקבות עבודתו רבת השנים במשכן הכנסת. לאור זאת, ברצוני לבקש כי תיאות לקיים חתונה זו במשכן הכנסת.

"אני מודע להיותה של הבקשה חריגה, אך לענ"ד חשיבותה גדולה ביותר, במיוחד לאור נתוני משרד הרווחה מהשנים האחרונות, לפיהם "50% מהישראלים סבורים כי בעלי פיגור מהווים סכנה לציבור".

עוד כתב פרנקל - "עצם קיומה של חתונת אנשים עם צרכים במשכן הכנסת, לב הדמוקרטיה והקונצנזוס הישראלי, תסייע רבות לנו ולשכמותנו, בעבודתנו להעצמת הסובלנות בחברה הישראלית כלפי אנשים עם מוגבלויות.

"הסכמתך תהווה חותמת ממלכתית לשאיפתם של רבים כל כך להשתלב בחברה, ואף תסייע למצב את מדינת ישראל בחוד החנית של המדינות הרגישות, החותרות לקבלת השונה"

יצויין כי החתונה היחידה הזכורה שנערכב במשכן הכנסת נערכה בשנת 1991 למיליארדר שלדון אדלסון, כשמי שדאג לכך היה סגן שר החוץ בזמנו בנימין נתניהו.

מדוברות הכנסת נמסר בתגובה כי "יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין שמח בשמחתו של נדב הלפרין המוכר לו היטב ושולח חיבוק גדול לנדב ומשפחתו. ברור שלא ניתן יהיה לקיים אירוע פרטי בכנסת, אך בשל רצונו וחיבתו של יו"ר הכנסת לחתן המיועד, צפוי להתקיים בבית הכנסת של הכנסת אירוע משמח לכבוד נדב בשבוע השמחה".
כנסת ישראל עובד מיוחד עלי שיח שלדון אדלסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד