י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הגר"י יוסף לרבנים: "תצמדו לרבנות הראשית"

כנס חברי ההנהלה של ארגון "בנועם", התקיים אמש בירושלים, בהשתתפות הראשון לציון ויו"ר ש"ס

הגר"י יוסף לרבנים: "תצמדו לרבנות הראשית"
יעקב כהן

גדולי תורה, רבני ערים, דיינים, חברי כנסת, ואישי ציבור התכנסו אמש (ד') באולם מלון גני ירושלים לכינוס של שבעים חברי הנהלת ארגון 'בנועם', המייצגים יחד למעלה מאלף רבנים.

בכינוס נשאו דברים הראשל"צ הגר"י יוסף, רבה של באר שבע הגאון רבי יהודה דרעי, יו"ר הארגון הרב זמיר כהן, הגאון רבי אלחנן פרץ, הגאון רבי משה אבוחצירא, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מנכ"ל ומייסד הארגון הרב ישראל מאיר ריאני.

את הכינוס פתח הרב מיר כהן שהרחיב בדברים על כוחו הגדול של רב בישראל ותפקיד לתת מענה
ולהאיר פנים לכל יהודי ויהודי וזוהי מטרת הקמת הארגון.

לאחר מכן הציג מייסד ומנכ"ל הארגון הרב ישראל מאיר ראני את מטרת הקמתו ופעילותו של ארגון בנועם המאגד את כל רבני ישראל ואת המיזמים לחודשים הבאים. מיזם רישום הנישואין בהתאמה אישית שיחל לפעול בירושלים וערי המרכז בקרוב - רב מטעם הארגון שיגיע עד לבית במטרה לרישום זוג לנישואין בכדי לחזק את מעמדה של הרבנות הראשית.

השר אריה דרעי אמר על הארגון כי הרעיון היה קיים כבר מלפני כחמש עשרה שנה אך בסוף לא יצא לפועל, "זה הצורך הגדול ביותר בדור שלנו, ראיתי את הדור הצעיר החדש של הרבנים, זהו דבר גדול, כולם כאן שליחים של הראשון לציון של בתי הדין לחזק את הציבור ולהביא את דבריהם".

את המשא המרכזי נשא הרשל"צ הגר"י יוסף אשר במשך דקות ארוכות נתן הדרכה בהנהגה הראויה
והמתאימה לכל רב בישראל תוך כדי הבאת דוגמאותמאביו הגר"ע זצ"ל: "יש ארבעה כרכים בשו"ע. אבל יש גם כרך חמישי שחובה על כל רב בישראל לדעת אותו והוא היאך להתנהג ולהאיר את הדרך לכל אחד ואחד".

"עוד בהיותי נער צעיר ראינו את הנהגותיו של מרן עם הציבור, אני לא זוכר שפעם הרים את קולו, הכל היה בעדינות. בנחת ובנועם".

בסיום דבריו.ביקש הגר"י יוסף מרבני הארגון שיעמדו לצד הרבנות הראשית לישראל במאבקיה מול אותם גורמים המנסים לקעקע את חומות הרבנות הראשית.

מטרת ארגון 'בנועם' שכל חבר הנהלה אחראי בעירו על עשרות רבנים. וביחד שבעים חברי ההנהלה שמכסים את כל הארץ ממטולה ועד אילת ערוכים לקליטת פניות מהציבור בכל נקודת ממשק של יהודי עם יהדות. החל מחנוכת בית, ברית מילה, ניחום אבלי,ם אזכרות ועד עריכת חופות.









































































כינוס בנועם הרב יצחק יוסף מרן הרב ריאני אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד