י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הרב ברלנד: "שמים את הרב פינטו בכלא להראות שניצחו את הרבנים"

מנהיג קהילת 'שובו בנים' מאשים את מדינת ישראל ברדיפת רבנים: "חוקי נירנברג נגד הרבנים ממשיכים בישראל"

הרב אליעזר ברלנד
הרב אליעזר ברלנד

למעלה מאלף חמש מאות חסידי 'שובו בנים' מכל רחבי הארץ הגיעו השבוע בליל ז' באדר לתפילה ברחבת מערת המכפלה בחברון, בהוראת מורם ורבם הרב אליעזר ברלנד.

החסידים שהו במקום במסירות נפש במשך 4 שעות - מ-12 בלילה עד ארבע לפנות בוקר, ואמרו את כל ספר התהילים ו-3 פעמים אמירת תיקון הכללי.

למרות שהרב ברלנד נמצא בגלות כבר קרוב לשלש שנים, השפעתו עדיין חופפת על חסידיו בארץ, וכפי שניתן לראות בהגעתם לחברון בהוראתו.


החסידים מתפללים במערת המכפלה

היום (ה) נשא הרב ברלנד דברים בעקבות הצלחת המסע ויצא להגנתו של הרב יאשיהו פינטו, שנכנס השבוע בשערי הכלא. הרב ברלנד אמר: "הכנס הזה בחברון עזר בצורה שאתם לא יכולים לתאר לכם כמה זה עזר, זה עשה פעולות בשמים ובארץ, בעז"ה אנחנו נעשה מיד עוד כנס כזה בערב תענית אסתר שיהיה פי כמה כפול ומכופל".

"הם פרסמו בהולנד שאני באתי לכבוש את הולנד, כל זה הגנסטרים הישראלים החדשים שהם מבזים את כבוד ישראל בכל העולם כולו. המלחמה עם החושך הציוני שרוצים להחשיך את פני כל העולם בכפירה שלהם, ששמים את הרב פינטו, רב שהחזיר בתשובה אלפי אנשים, שמים אותו לראווה כדי להראות שהם מנצחים את הרבנים, את הרב יורם אברג'ל הם הכניסו אותו מתחת לאדמה מרוב שנאתם לרבנים, כזו שנאה עוד לא הייתה מאז בריאת העולם".

"כמה שהחושך יותר גדול אז כך האור יותר יבקע ויותר יזהיר יתגלה בכל יפעתו, הדרו וזוהרו, בעז"ה ביום שלישי בלילה בעוד ארבע שבועות בליל י"ג אדר ב' יהיה כנס של עשרות אלפים מכל הארץ ברחבת מערת המכפלה כי ה' עכשיו מוריד אורות אדירים, אורות של תשובה, יש כבר שני מיליון חוזרים בתשובה והיושבים בשלטון לא יכולים לסבול את זה, הבנים שלהם יתחתנו עם גויות, והם רוצים להפוך את כל הכנסת לממשלת אימים".

"כל חוקי נירנברג שעשו נגד היהודים נגד הרבנים ממשיכים פה בישראל, אבל הכנס שיהיה בעז"ה בליל תענית אסתר יבטל את כל הגזירות הנוראות האלה וזה יהפוך ליום חג, ליום של ששון ושמחה, ויהיה ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר כן תהיה לנו".

ההקלטה באדיבות קו המידע שובו בנים 025875777
הרב אליעזר ברלנד הרב פינטו מערת המכפלה הרב אברגל יוהנסבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד