י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שני חיילי מג"ב נדקרו בשער שכם, מצבם קל; המחבל נוטרל

פיגוע דקירה - שני חיילי מג"ב נדקרו בסמוך לשער שכם, והם מטופלים במצב קל; המחבל נורה ע"י חיילים ונוטרל

המחבל שנוטרל בזירה
המחבל שנוטרל בזירה

שני צעירים ישראלים נדקרו בפלג גופם העליון בשער שכם, מצבם קל. המחבל נורה על ידי כוחות הביטחון ונפצע קשה.

מדיווח ראשוני עולה כי המחבל דקר ישראלי אחד ופצע אותו באורח קל עד בינוני, וישראלי נוסף שנפצע באורח קל. הנפגעים פונו לבית החולים 'שערי צדק' בעיר. כתוצאה מהירי לעבר המחבל, נפגעה תושבת המקום בת 50 ונפצעה אף היא קלות ופונה לבית חולים במזרח העיר.

כאמור, חיילים שהיו במקום פתחו בירי לעבר המחבל, והוא נוטרל, ונפצע באורח קשה. המחבל הוא צעיר בן 20 תושב כפר עקב. יצויין כי בשונה מרוב הפיגועים שהיו באזור, התושבים המקומיים לא הגיעו לזירת הפיגוע.

"מדובר המחבל כבן 20 תושב צפון ירושלים שהגיע לאזור שעם שכם, נכנס פנימה לתוך השער, חזר על עקבותיו כשסכין בידו, רץ לעבר השוטרים, ותקף אותם מאחור" אמר דובר משטרת ירושלים סנ"צ אסי אהרוני. "המחבל הספיק לדקור שוטר אחד בראשו ולפצוע אותו קל. הלוחם השני הדף אותו וכתוצאה מכך נדקר בידו. הלוחמים שאיתם פתחו באש, נטרלו את האיום ונטרלו את המחבל".

"מדובר ממש בשער הכניסה לשער שכם בירושלים", מספר בנצי אוירינג, מפקד זק"א ירושלים, "נתקלנו במחבל ששוכב ללא רוח חיים ובסמוך אליו סכין. שני הדקורים כבר פונו על ידי אמבולנסים, ואנו ממתינים לסיום עבודת המשטרה על מנת לכסות את המחבל בשקית שחורה ולפנותו".

נחום ברנשטיין, סגן ראש סניף ירושלים של 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני צעירים בהכרה שסבלו מפצעי דקירה בפלג גופם העליון, ועוברת אורח נוספת במצב קל שלטענתה נפגעה ברגלה עקב הירי שבוצע לעבר המחבל שביצע את הפיגוע. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וכוחות גדולים של משטרה פעלנו בזירה. פעילות מהירה של כוחות הביטחון מנעה בחסדי ה' מהמחבל לפגוע באזרחים נוספים".

פאראמדיק מד"א גיא גונן סיפר - "כשהגענו למקום ראינו שני צעירים כבני 20 בהכרה מלאה, הם התהלכו במקום , אחד סבל מפציעה בגפיים, חבריו שהיו איתו במקום מיד חבשו אותו, והשני סבל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. העלנו את שניהם לניידת טיפול נמרץ ותוך פינוי לבית החולים הענקנו להם טיפול רפואי, כשאחד מוגדר במצב קל עד בינוני והשני קל , הם היו במצב יציב ותיקשרו איתנו בדרך".


זירת הפיגוע הבוקר, צילום: דובורת מד"א

רק ביום שלישי השבוע סוכל ניסיון פיגוע בשער שכם, כאשר תושב ג'נין נעצר בסמוך, כשברשותו סכין איתה על פי החשד תכנן לבצע פיגוע דקירה. במסגרת ההיערכות המבצעית של המשטרה, זיהו שוטרים ערבי שעורר את חשדם בסמוך לשער שכם בירושלים, השוטרים חתרו למגע וניגשו לבדוק אותו, ובחיפוש על גופו אותרה סכין מוסתרת בשרוול.

צילום: קבוצת מדברים תקשורת








פיגוע שער שכם פיגוע דקירה טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד