כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

"למי שיש בעיה שלא ילך לרדיו"

בעקבות המתקפות מצד הראשון לציון הגרש"מ עמאר, נאם אמש נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן • צפו

"למי שיש בעיה שלא ילך לרדיו"
יעקב כהן

במהלך וועידת ש"ס אמש (ה') ל-170 נציגי התנועה במלון רמדה בירושלים, נשא דברים נשיא מועצת החכמים הגאון רבי חכם שלום כהן, שתקף בחריפות את הרפורמים שמבקשים לחלל את שריד בית מקדשנו, וחיזק את המפלגות החרדיות שנושאות את דגל המאבק בהחלטת הממשלה.



חכם שלום מתח ביקורת חריפה על גורמים מתוך המחנה שתקפו את הנציגים החרדים, שכביכול פועלים על דעת עצמם: ״אם יש לאותם אנשים טענות וכוונתם לשם שמים שיבואו אלינו, לא ילכו לרדיו, הכל נעשה על דעתנו ואנחנו מקוים שהקב״ה לא יוציא תקלה מתחת ידינו". בדברים אלו שולח הגר"ש כהן רמז לרבה של ירושלים הראשון לציון הגרש"מ עמאר, שעלה לתקוף את הנציגים החרדים ברדיו.

"אני אומר כל יום לברך את עמו ישראל באהבה. אני אוהב כל יהודי ויהודי ומתפלל על החיילים שלנו שיחזרו לבתיהם לשלום", חתם ראש הישיבה את דבריו.

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני הרחיב בדבריו על המהפכה שהובילה תנועת ש"ס ברשת החינוך התורנית, והיא זו שהביאה לידי כך שאלפי בני תורה ספרדים חובשים את ספסלי בית המדרש בישיבות הקדושות, לעומת עשרות תלמידים בודדים שהיו לפני הקמת התנועה.

גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לכותל הרפורמי ואמר - "נילחם בכל כוחנו נגד ההכרה ברפורמים, המתחם שאושר להם בזמן האחרון זה מקום שאושר להם כבר לפני מספר שנים, הרבה מאד לפני שחזרתי".
חכם שלום נשיא מועצת החכמים של ש''ס הכותל הרפורמי אריה דרעי הרב עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד