י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הכלה פקחה את עינייה ומשוחחת עם בני משפחתה

כמעט שבוע לאחר שנפצעה באורח קשה בתאונת 'אוטובוס המוות' - התעוררה הכלה שרה שפרלינג, פקחה את עיניה ושוחחה עם בני משפחתה • האב: "היד ניצלה בזכות הבגד הצנוע"

הרב אברהם שפרלינג
הרב אברהם שפרלינג

בשורה טובה: הכלה חיה שרה בת דינה שפרלינג, התעוררה הערב (מוצ"ש), ומשוחחת עם בני משפחתה.

כמעט שבוע לאחר שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים בקו 402, בה נהרגו שישה בני אדם, שרה שפרלינג בת 20, פקחה את העיניים, ושוחחה עם בני המשפחה, לאחר שהוסרה ממנה ההרדמה.

העסקן הרפואי יוסי מרגלית, יו"ר רפאל מדיקל סנטר המלווה את בני המשפחה מאז אושפזה שרה בבית החולים, אומר ל'בחדרי חרדים': "בני המשפחה התקשרו אלי וסיפרו בהתרגשות כי בתם התעוררה, ואף משוחחת איתם.

"יצויין, כי היא עדיין זקוקה לרחמי שמים מרובים, ותצטרך לעבור עוד תקופה ארוכה וקשה. בני המשפחה מבקשים להודות לעם ישראל על התפילות עד כה, ומבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואת חיה שרה בת דינה".

תוך כך, אמר אבי המשפחה הרב אברהם שפרלינג למרגלית כי "הבגדים הצנועים של שרה הצילו את היד שלה".

לדבריו, "ביום חמישי נודע לי כי שרה פונתה לבית החולים כשהיד שלה קטועה לחלוטין, אך היד עצמה נותרה צמודה אליה בעקבות הבגד הצנוע שלבשה, וכך היא לא נאבדה בזירת התאונה הקשה".

החתן המיועד, יעקב קסטלניץ, תלמיד ישיבה 'קול תורה' בירושלים, מבקר תכופות בבית החולים כשהוא לא מפסיק להתפלל לשלומה.

בתאונה בכביש 1 ביום שני שעבר, נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.
שרה שפרלינג אוטובוס המוות קו 402

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד