ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

הרצוג: ביבי הפקיד את צה"ל לימין הקיצוני

יו"ר האופוזיצתיה יצחק הרצוג תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על שלא גיבה את הרמטכ"ל: "הפקיר אותו למשיחיים בימין הקיצוני"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

סערת דברי הרמטכ"ל: ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג שהשתתף באירוע 'שבתרבות' במבשרת ציון תקף את נתניהו על שלא גיבה את הרמטכ"ל.

"זה הצבא של כולנו", אמר, "אבל נתניהו הפקיר את הרמטכ"ל למשיחיים בימין הקיצוני. הרמטכ"ל לא צריך הגנה של ח"כים מהאופוזיציה. צה"ל צריך שראש הממשלה יעמוד ויגבה את מפקדו. ואת זה הוא לא עשה. נתניהו נתן לשרים וחברי כנסת מהקואליציה שלו לבזות את האיש שמופקד על בטחוננו – הרמטכ"ל. זה מעשה שלא ייעשה"

כזכור ביום רביעי שעבר, הרמטכ"ל גדי איזנקוט נאם בפני תלמידי בית ספר תיכון בבת ים, והתייחס בדבריו לגל האלימות הנוכחי ולהתמודדות צה"ל עם האיומים ואמר: "היו מקומות שיש נערה בת 13 שמחזיקה מספריים או סכין, ויש מתרס בינה לבין החיילים. לא הייתי רוצה שחייל יפתח באש וירוקן מחסנית על נערה כזאת, גם אם היא עושה מעשה חמור מאוד, אלא יפעיל את הכוח הדרוש לביצוע המשימה".

הרצוג אמר עוד כי:"ראש הממשלה היה צריך לעצור את זה, אבל כמו שלא עצר את ההתקפות על נשיא המדינה לפני חודשיים, גם הפעם הוא מאפשר להם לזרוע שנאה ופילוג בעם ולבזות את צה"ל. זו בושה. הימין הקיצוני נגד צה"ל וראש הממשלה נותן להם להשתולל ולהרוס כל חלקה טובה".

עוד אמר הרצוג: "איך הורים אמורים לשלוח את בנם או ביתם לצבא כשהיא יודעת שראש הממשלה לא מגבה את הרמטכ"ל? שהוא מפוחד מהמשיחיים בימין הקיצוני עד כדי כך שהוא לא מוכן להרחיק אותם מפגיעה במפקד של בנה?!"
יצחק הרצוג בנימין נתניהו ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד