כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

נצחון דחוק לקלינטון בפריימריז בנבאדה

קלינטון גברה בדוחק על ברני סנדרס בבחירות המקדימות למפלגה הדמוקרטית בנבאדה • טראמפ ניצח, בוש פרש

נצחון דחוק לקלינטון בפריימריז בנבאדה

הפריימריז בארה"ב: ניצחון להילרי קלינטון בבחירות המקדימות שהתקיימו אתמול (שבת), במפלגה הדמוקרטית במדינת נבדה בארה"ב.

לאחר ספירה של 75% מתוצאות האמת, מתברר כי קלינטון הביסה את ברני סנדרס ב-5%. קלינטון צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "ביחד אנו נצליח לנצח ולזכות במועמדות ולשבור את המחסומים כדי לשמור על אמריקה". כזכור, סנדרס ניצח בבחירות המקדימות לפני כשבוע בניו המפשייר ואילו קלינטון ניצחה בבחירות באיווה.

באשר למפלגה הרפובליקנית, התקיימו בחירות מקדימות בדרום קרוליינה, וכפי שמסתמן מוביל דונלד טראמפ בפער גדול על מתחריו. סקר ארצי של רשת NBC והעיתון "וול־סטריט ג'ורנל" שפורסם ביום חמישי, טען כי חל מהפך, וסנאטור טד קרוז פופולרי יותר מדונלד טראמפ, מה שלא הוכיח את עצמו בקלפי.

על פי תוצאות הפריימריז של הרפובליקאים בדרום קרוליינה, זכה טראמפ ב-32.5% מהקולות. על המקום השני מתמודדים הסנטור מארקו רוביו עם 22.5% והסנטור טד קרוז, נוצרי אדוק, עם 22.3%. ג'ב בוש זכה ב-7.8% מהקולות ומושל מדינת אוהיו, ג'ון קייסיק, המתמודד הרפובליקאי המתון ביותר, הן בהשקפותיו והן במזגו, קיבל 7.6%.

מיד עם היוודע התוצאות החליט ג'ב בוש, התקווה הרפובליקנית הגדולה, לפרוש מהמירוץ. דקה לאחר נאום הפרישה שלו עקץ אותו טראמפ ברשעות כשצייץ בטוויטר: "די, נגמרה לו האנרגיה".

עודכן 8:00 בבוקר 21/2
הילארי קלינטון בחירות מקדימות מדינת נבאדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד