י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פותחים שבוע עם הבשורות הטובות והתרגשות מבקשת החתן של שרה שפרלינג

מדברים קבוע: אני מתמקדת בשני סיפורים מרגשים וכן בבקשה המדהימה של חתנה של שרה שפרלינג שנפגעה בקו 402 • מרגש לכתוב שאם צעירה כן תחזור לילדיה

פותחים שבוע עם הבשורות הטובות והתרגשות מבקשת החתן של שרה שפרלינג

עם כל ההסתגלות הזו לבשורות רעות, נראה שכבר השלמנו עם העובדה שאת הבשורות הטובות צריך לגרד בפינצטה. אני בטוחה שהן קיימות, אלא שמטבע הדברים בעולמנו הטכנולוגי, מה שפחות תופס כותרות – פחות נשמע, לצערנו.

אני בוחרת הבוקר להתמקד בשתי בשורות טובות שהגיעו אלינו אתמול, מוצאי שבת קודש פרשת תצוה.

האישה הצעירה, שלקתה בשפעת החזירים. אני מנסה לחשוב לעצמי כמה מאורעות עברו מאז התפרצות הבהלה של שפעת החזירים, שהותירה אחריה חללים בקרב נשים בציבור. כמה כתבות, כותרות, סיפורים – נדמה שזה היה לפני שנים. עברנו מאז כל כך הרבה אירועים שזה פשוט לא היה בסדר היום שלנו. פתאום כשהגיעה הבשורה, זה הקפיץ את הלב מרוב אושר. הצעירה, אלטע יוכבד יוטל בת חנה (גרינוולד) בת 26, מחסידות בעלזא, חלתה לפני כחודשיים בשפעת הקטלנית הזו, ועד אתמול היתה מאושפזת. מצבה היה קשה מאוד, ואת השם אלטע, הורה האדמו"ר מבעלזא להוסיף לה. בני משפחתה ביקשו להודות לכל עם ישראל על התפילות הרבות.

כמה מרגש לכתוב כי אישה צעירה כן! תשוב אל ביתה, אל משפחתה וילדיה, חסדי השם.
ולסיפור הרבה יותר טרי, במונחים שלנו, כפי שהזכרתי, דור הטכנולוגיה, אומנם תהליך ההחלמה שעומד בפני הכלה, שרה שפרלינג, שנפצע קשה מאוד בתאונת קו 402 - עוד ארוך ומייגע, אבל היא התעוררה!

לאחר שהיתה מורדמת ומונשמת, התעוררה בשבת האחרונה ושוחחה עם בני משפחתה. אמנם תחילה בבלבול – שכן לא ידעה לחלוטין מה עובר עליה, אך בהמשך התברר כי היא יודעת היטב מה מצבה.
כפי שכתבנו בלובי נשי, בשבוע שעבר, אמרה אמה כי תאריך החתונה – שמתקרב בצעדי ענק, לא נדחה, והם מאמינים באמונת חכמים שלמה ובוטחים בברכת הגר"ח קנייבסקי שהורה לא לדחות. כמה קשה להורים שבתם במצב בלתי ידוע ושאינו מבשר טובות, להאמין כל כך, וכמה קל זה כשאנחנו אנשים מאמינים. היש חסדי שמים גדולים מאלו?

וכשאני מסתכלת על הסיפורים האלו, שנותנים כוח ותקווה לאנשים בשר ודם, אני לא יכולה שלא להסתכל על דמותו של החתן דווקא, כן, זה שלא נפצע, אבל עומד מול מצב לא פשוט בכלל, לקרוא את הראיון איתו בבחדרי חרדים ולהתמלא בהערצה. בתוך כל הסיוט שנכפה עליו, הוא מדבר המון על אמונה ואמנות חכמים, ומה באמת הדבר שהוא רוצה לבקש מעם ישראל? הסירו את התמונה של הכלה שלי מכל מקום אפשרי. "אנשים הפיצו תמונה של הארוסין שלנו ובה רואים אותי ואת שרה, ואני מבקש מכל מי שיש לו כח שיסיר את התמונה מכל מקום אפשרי. שרה בחורה צנועה, וזה מאוד כאב למשפחה. זה פורסם ללא אישור המשפחה".

צניעות, פשטות, אותי אישית זה מרגש, ונותן כח גם לפתיחה של יום חדש, שהתחיל, איך לא, בדיווח על פלסטינית בת 17 שעשתה דרכה למחסום תפוח, ועוררה את חשדם של הלוחמים שאכן הצליחו לעצור אותה ולגלות את הסכין שלגופה.

אבל לא, אני סוגרת את הכותרות, רוצה עוד רגע עם הבשורות הטובות, להתמקד עוד רגע בטוב, להגיד תודה לבורא עולם, ולפתוח שבוע ברגל ימין.
יום של בשורות טובות לכולנו.
קו 402 שרה שפרלינג שפעת החזירים האדמור מבעלזא מדברים קבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד