ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

נתניהו: "ויכוח סרק על דברי איזנקוט"

ראש הממשלה ביטל בישיבת הממשלה את הסערה שנוצרה בעקבות דברי הרמטכ"ל על הטיפול המוסרי של צה"ל במחבלים

ישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90
ישיבת ממשלה. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (א) בפתח ישיבת הממשלה לסערה שנוצרה בעקבות דבריו של הרמטכ'ל גדי איזנקוט בשבוע שעבר, ואמר כי מדובר בויכוח סרק.

ראש הממשלה אמר: "בשבוע שעבר התנהל ויכוח סביב דבריו של הרמטכ"ל. זה היה ויכוח סרק. הרמטכ"ל אמר את המובן מאליו, וממילא צה"ל וכוחות הביטחון נוהגים כך. כל הדברים שנאמרו אחר כך, נאמרו או בחוסר הבנה, או מרצון לניגוח פוליטי. אלה גם אלה פסולים. צריך לשים את העניין הזה בצד ולעבור הלאה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בישיבה הזו".

כזכור, ביום רביעי שעבר, הרמטכ"ל גדי איזנקוט נאם בפני תלמידי בית ספר תיכון בבת ים, והתייחס בדבריו לגל האלימות הנוכחי ולהתמודדות צה"ל עם האיומים ואמר: "היו מקומות שיש נערה בת 13 שמחזיקה מספריים או סכין, ויש מתרס בינה לבין החיילים. לא הייתי רוצה שחייל יפתח באש וירוקן מחסנית על נערה כזאת, גם אם היא עושה מעשה חמור מאוד, אלא יפעיל את הכוח הדרוש לביצוע המשימה".

שר הפנים, הפריפריה והגליל אריה דרעי הוסיף בציוץ בטוויטר: "‏אני רואה את הרמטכ״ל אייזנקוט בישיבות הקבינט ובפורומים סגורים: הוא רמטכ״ל מצויין, ישר, אמיץ, שמפקד על הצבא ביד רמה. אַל תִּירָא וְאַל תֵּחָת״.
נתניהו גדי איזנקוט ירי מחבלים סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד