1. עמוד הבית
  2. חדשות
  3. עיתונות ותקשורת

ב'הארץ' אין הבדל בין דאעש לאמדדי

מקומם: אמו של לוי יצחק אמדדי ז"ל אמרה שמי שנהרג על קידוש השם יורש גן עדן • לדעת עיתונאי 'הארץ' היא דעאש
שמואל אליאב, י"ב אדר תשע"ו 21/02/2016 19:22

לוי יצחק אמדאדי ז"ל לוי יצחק אמדדי ז"ל

מקומם: עיתון 'הארץ' משווה אם שכולה לאנשי דאעש. רוגל אלפר, פובלציסט 'הארץ' השווה את אמו של לוי יצחק אמדדי ז"ל, שנהרג בתונת 'אוטובוס המוות' לאנשי ארגון הטרור הרצחני דאעש.

אלפר התלונן על שאפי טריגר, שדרן גלי צה"ל, ראיין במשך עשר דקות את חנה אמדדי, אמו של לוי יצחק.

בדבריה אמרה האם כי המחלוקת היא שגורמת לאסונות, "אנחנו יודעים את זה עוד מזמן", אמרה. "תמיד בתנ"ך מסופר שכשיש מחלוקת זה אש. זה קרה עם קורח. זה לא היה מחלוקת שאנחנו הקטנים צריכים להתערב. אנחנו צריכים לעשות את התפקיד שלנו בעולם הזה".

משום מה דברים אלו כינה אלפר כ"דברי בלע" הנגדים את הדמוקרטיה. אך מה הרגיז במיוחד את העיתונאי היו הדברים שאמרה ביחס לרקע התאונה: "אולי בכל זאת זה היה פיגוע?", אמרה, "זה ירגיע אותי. זה יותר טוב מבחינתי, שהוא הלך ישר לגן עדן. כי אני יודעת שמי שנהרג על קידוש השם, אז הוא הולך ישר לגן עדן. מקום מיוחד לכל אלה שקידשו שם שמים".

על כך קבע העיתונאי כי: "דאעש, מבחינת השקפת עולם, זה כאן. בשמונה וקצת בבוקר, בגל"צ. וזו השקפת עולם נפוצה בישראל".

אז אם סברתם לתומכם שדעאש פירושו, השקפת עולם רצחנית ואכזרית, עריפת ראשים על דרך השיגרה, וטבח המוני של חפים מפשע, אז הנה, לדעת 'הארץ' האמונה היהודית המנחמת העתיקה, זו שליוותה את העם לאורך ההיסטוריה, במסעות הצלב ובשואה, שאדם הנהרג על קידוש השם יורש גן עדן, היא השקפת העולם של דאעש.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. יש גם חרדים-קנאים שאומרים כן. לומדים "אם הבנים שמחה" ומטהרים הנפש. וזוכים להכיר בטובתו של מקום.  (ל”ת)


  2. לא כל פסיכי חייב כותרת  (ל”ת)


  3. החריידים בעד הקרבת קרבנות אדם..........  

    שריר

    • הכי קרא שמו שריר. ר"ת שם רשעים ירקב וד"ל (ל”ת)


  4. אולי תיקח את הכדורים בזמן  (ל”ת)

    שריר רק בחלק התחתון

  5. שמאלנים מטורפים בוגדים לכן לברלין  

    זלמן

    • ארץ ישראל שקול ישיבתה כתריג. בכל רגע מתקדשים ומיטהרים בה. גם אם לא זוכים לראות בעיניים. כל יהודי, גם ימין גם שמאל. (ל”ת)


  6. סכל שאינו יודע בין ימינו לשמאלו  

    שאלתיאל

  7. מסכן  

    יש

  8. יש צדק בדבריו  


;