ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

LG השיקה את ה-G5: סמארטפון מודולרי עם סוללה נשלפת

מכשיר הדגל מגיע בגודל של 5.3 אינטש, מסך קוואד HD וסוללה 2,800 מיליאמפר נשלפת ■ החידוש המרכזי: מודולים שונים שהופכים את המכשיר למצלמת אקשן או למערכת סאונד עוצמתית ■ זיו קוריצקי, סמנכ"ל שיווק LG ישראל: זו השקה של קונספט שלם

.
.



חברת LG השיקה היוםׁ ׁ(א') בברצלונה את מכשיר הדגל החדש שלה ה- G5. בשונה מפעמים קודמות, או ממכשירים אחרים, הפעם החליטה החברה לשים דגש על חוויית המשתמש ולכן השיקה את המכשיר עם גוף מתכתי מבלי להתפשר על סוללה נשלפת שהפכה להיות מסימני ההיכר של LG.

בנוסף, ה-G5 מציע חידוש מהפכני נוסף בצורה של מודולים שונים המציעים חוויית משתמש מורחבת כמו למשל מודול מצלמה שהופכת את המכשיר למצלמה דיגיטלית עוצמתית ומודול סאונד של חברת העל באנג אנד אולופסן.

מודולים נוספים אשר הציגה החברה הם מצלמה 360 מעלות בלחיצה אחת, מצלמת אקשן עם יכולת שידור בזמן אמת ומצלמת רובוט.

מכשיר הדגל מגיע בגודל של 5.3 אינטש, עם מסך קוואד HD, ועם סוללה 2,800 מיליאמפר, כאשר הסוללה נשלפת וניתנת להחלפה בצורה פשוטה. המכשיר יכלול את המעבד החדש של קוואלקום סנאפדרגון 820, שיספק ביצועים משופרים ומצלמה אחורית כפולה אשר כוללת בנוסף למצב צילום רגיל, מצב צילום פנורמי עם 16 מגה פיקסל.

מחיר המכשיר בישראל טרם נקבע וגם מועד ההשקה עדיין לא ידוע. יחד עם זאת המכשיר כבר הוצג למפעילים בארץ והוא צפוי להיות היורש של ה-4G, שהוא המכשיר הנמכר ביותר בישראל ב- 2015.

ההשקה של סדרת המודולים ביחד עם מכשיר הדגל איננה שגרתית והיא בעיקר מעידה על הכוונות של LG להרחיב את האחיזה שלה בקרב הלקוחות לא רק דרך מכשיר בלבד אלא דרך מכלול אביזרים משלימים.

אריאל צור, סמנכ"ל השיוק של רונלייט, אמר לגלובס כי לאחר הצלחת המכשיר הקודם אנא מאמינים שהמכשיר הנוכחי יהיה המכשיר הנמכר ביותר בישראל ב – 2016.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל אמר ל"גלובס" כי ההשקה החגיגית הזו היא לא רק השקה של טלפון אלא השקה של קונספט שלם שסובב סביב המכשיר ונותן חוויית משתמש אחרת מכל מה שהצרכן מכיר עד היום.
lg השקה טלפונים חכמים סלולר סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד