י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שגריר האיחוד שבר את החרם בבני ברק

שגריר האיחוד האירופי סייר בבני ברק, נפגש עם ראש העיר ותושבים, והסכים להצטלם עם יין מיהודה ושומרון

שגריר האיחוד שבר את החרם בבני ברק

שגריר האיחוד האירופי בישראל ביקר בסוף השבוע בבני ברק במטרה להעמיק את ההיכרות עם הציבור החרדי ולקדם פרויקטים לשיתוף פעולה עם המגזר. "הציבור החרדי מתפתח בצעדי ענק ואנו מעוניינים להכיר אותו, במישור המדיני ובמישור הכלכלי", אמר השגריר למארחיו.

לארס פאבורג - אנדרסן הגיע לבני ברק וערך סיור במוקדים המרכזיים של העיר במטרה להעמיק את הקשר של הציבור החרדי עם האיחוד האירופי במישור המדיני והכלכלי. בביקורו נפגש השגריר עם ראש העירייה חנוך זייברט ועם ארגוני החסד בעיר.

אנקדוטה משעשעת נרשמה בביקור שערך בחברת 'קידום פלוס' המתמחה בבניית אתרים, בה סיפר מנכ"ל החברה עמיחי יוזן לשגריר על יתרונות הציבור החרדי ועל תכניותיו להתפתחות החברה לשוק האירופי. "מדובר בציבור אידיאולוגי שמקפיד על גזל ועובד בנאמנות על מנת לקיים אורח יהודי. זה ציבור מפותח מאוד גם בגלל הלימודים התורניים שלו ואת היתרונות האלה הוא מביא לעבודה".

בהמשך, העניק יוזן לשגריר בקבוק יין מיקבי השומרון, כמחאה על סימון המוצרים מיהודה ושומרון באיחוד האירופי, כחלק מהחרמות נגד ישראל. "המציאות בישראל יותר מורכבת ממה שזה נראה בתקשורת. אני לדוגמא גר בקרני שומרון ומחזיק חברה בבני ברק. אז אני אמור להיות מוחרם או לא? החרם הזה פוגע בפלשתינים לא פחות מבישראלים", הסביר.

השגריר השיב ליוזן כי הוא מתנגד לחרם של הbds ואמר כי סימון המוצרים אינו אישי. השגריר אף הוסיף כי ישמח לטעום מהיין, ייקח אותו לביתו ואף הצטלם עם הבקבוק.

















איחוד אירופי שגריר יין חרם על ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד