י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השקעה עם פלוס: בסדנו משיקה את קרן 'נדל"ן פלוס'

קרן ההשקעה החדשה יוצרת שילוב ייחודי בין השקעה בנדל"ן בשיתוף חברות מובילות בתחום, לבין השקעה במיזמי מסחר וטכנולוגיה שבהם צברה בסדנו הצלחות מוכחות • המודל המשולב צפוי להציע למשקיעים פלוס כפול: הביטחון של השקעה נדל"נית, יחד עם סיכויי הרווח הגבוהים של עולם היזמות

השקעה בנדל"ן
השקעה בנדל"ן



קבוצת ההשקעות והיזמות החרדית בסדנו מרחיבה את עיסוקה בהשקעות נדל"ן, תוך שיתוף פעולה של צוותיה בישראל ובחו"ל עם גורמים בענף. השבוע חשפה הקבוצה את קרן 'נדל"ן פלוס', המציעה תמהיל ייחודי בשוק ההשקעות: 70% השקעה בנדל"ן עם 30% השקעה במיזמי הייטק ומסחר.

"השקעות נדל"ן נתפשות בציבור כבטוחות ויציבות", מסביר ר' אליעזר גרוס יו"ר בסדנו, "ורבים מבקשים להשקיע בהן. עם זאת, הן לרוב ארוכות טווח ונושאות רווחים בינוניים יחסית. לכן שילבנו בהשקעה את רכיב המיזמים - ענף סולידי פחות, אך בעל סיכוי לרווח גבוה ומהיר כאשר הוא מנוהל נכון ומצליח, כפי שמעידים מגוון יישומים טכנולוגיים המקיפים את חיינו. שני הרכיבים משלימים ותומכים זה בזה, כאשר הרכיב הראשי, הנדל"ן, מעניק להשקעה יציבות - והמיזמים ממנפים את הרווחיות הצפויה".

'נדל"ן פלוס' תיישם את השיטות שנוקטת בסדנו זה מכבר להבטחת השקעותיה: "בתחום הנדל"ן, צברנו קשרים רבים, ולאחרונה קיבלנו הצעות לשיתופי פעולה מגורמים חזקים בענף זה בארץ ובעולם בדגש על ארצות-הברית. העובדה שאנו משקיעים סכומים גבוהים ממשקיעים רבים, מעניקה כוח מיקוח ומאפשרת לנו לדרוש ולקבל תנאים מצוינים. את ההצעות בוחנים צוותי בסדנו בישראל ובארה"ב, שאליהם גייסנו מומחי נדל"ן נוספים.

"מיזמים טכנולוגיים, כידוע, הם מוקד העשייה והמוניטין שלנו. אנו מקבלים בקביעות מיזמים לבחינה ויצרנו מערכת משומנת של אנשי מקצוע ויועצים, הבוחרים בקפידה את המיזמים בעלי הפוטנציאל הרב ביותר ומלווים אותם באינטנסיביות להצלחה עסקית וכלכלית בעז"ה. בנדל"ן וגם בהייטק, משקיעה קבוצת משקיעים בקבוצת פרויקטים, מודל שהוכח כמקנה יציבות וביטחון להשקעה".

חידוש נוסף בקרן הוא האפשרות להצטרף כעת אך להשקיע חלק מהכסף מאוחר יותר, בהתאם להתקדמות מיזמי הנדל"ן שייבחרו. הקרן מגלה גמישות גם כלפי מי שיבקש למכור מוקדם מהצפוי את חלקו בהשקעה, וזאת מתוך התחשבות במשקיעים ולאור הביקוש הרב להשקעות קיימות שלו זוכה בסדנו.

הקבוצה הרחיבה בחודשים האחרונים את קהל לקוחותיה ואף הקימה סניף חדש בניו-יורק נוסף על שלוחותיה בישראל ובארה"ב. לאחרונה נבחרה בסדנו כאחת החברות המובילות בתחומה בישראל לשנת 2015, על ידי תאגיד המידע העסקי 'דן אנד ברדסטריט' ועיתון העסקים 'גלובס'.

ההרשמה לקרן 'נדל"ן פלוס' בעיצומה. לפרטים: 0722-162-162

בסדנו נדלן פלוס השקעה חכמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד