כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אבא טורצקי לפלג הירושלמי: "צבועים"

בעקבות פרסום 'בחדרי חרדים' על העברת תקציב לגיוס חרדים בתמיכת נציג עץ, פונה אבא טורצקי לאנשי הפלג הירושלמי

אבא טורצקי
אבא טורצקי

אנו רגילים מרוב ים של נתונים בכל כלי המדיה והתקשורת המצויים בכל פינה, לשכוח את מה שהיה אמש. ומי בכלל מתעסק עם דברים, גרועים ככול שיהיו, אם עבר זמן רב.

לא אשמתנו היא, כך זה בעידן של תקשורת שמייצרת בכל רגע נתון נתונים אין סופיים.

אך יש דברים שמרוב עזותם וצביעותם, אין הדעת יכולה לדלג ולהשליכם אל פח האשפה ההיסטורי, הזיכרון מהם לא יסוף וכאות קין נתונים יהיו על מצחם של אותם צבועי נפש, מוכרי התורה וערכיה.

חיים אפשטיין איננו זוכר שנתן את ידו להעברת תקציבי המיליונים עבור פרויקט השחר. צבוע שכמותך...

מכרתם את היהדות להעמיד ראש עיר חילוני, בכדי לזכות בסגנות ראש העיר. תקדים עלוב כזה מעולם לא היה במשך כל קיומן של המפלגות החרדיות בעירייה. במשך כל התקופה מאז, פעם אחר פעם אתם מישרים את הקו עם ראש העיר, בכדי להצדיק את קיומכם העלוב.

גם חברך הטוב שחשב שפרישתו מ'שלומי אמונים' תקנה לו ג'וב מצליח אצל מפלגת הצבועים, שלא יודעים לרדת מהעץ שתלו עצמם עליו, גם הוא מתאוותו לשליטה השתמש באותה טכניקה עלובה ליישר קו עם אויבים, העיקר שיישאר קרוב לתקציב.

איך אין בושה בפניך הצבועות, לתת יד על דבר שהוא גזירה נוראה, גזרת שמד, ייהרג ואל יעבור, שמוכנים אתם ללכת עד מוות כפשוטו?

לי ולחבריי שמכירים אתכם משכבר הימים, אתה לא צריך לספר סיפורים. אני, שמכיר אישית את עוזרך האישי וראש לשכתך, יודע היטב מי אתם, אנשים נאלחים, צבועים וחסרי ערכים של תורה.

בכינוסים משנים עברו של מנהלי החינוך החרדי, שעוזרך וראש לשכתך השתתף בהם, היית צריך לראות כיצד הוא מנסה לחזר ולזכות בקרבה לנציגי 'דגל התורה' כאחרון החנפים.

מי שבאמת יודע מה העבר האישי של כול אחד מכם, מגחך ומצחקק שנהיתם פתאום החתולים ששומרים על החלב ועל הערכים של ההשקפה הטהורה. משיחות שניהלתי בעבר עם נותני השירות לציבור במשרדך, בימים שהוכפל בו כי טוב, ואני נמנע מלנקוב בשמם, הבנתי כי מעבר לכסף וגובים אין מאחוריכם דבר.

איך אתה לא מתבייש בדבר כה מהותי להתחבא מאחורי תשובות לקוניות? אינני זוכר. נרדמתי. תתביישו לכם. ביזיתם את כול גדולי ישראל בכדי לזכות בליטרת בשר חזיר ובשקל הטהור של סאטמר, וגם על ליטרת החזיר הזאת אינכם שומרים - ולו רק בשביל לרצות את אלו מושכי הזנבות שנתנו את אמונם בכם, כעזים עיוורות.

לא אשכח איך חבר מועצת עיריית ירושלים חילוני אמר בתקשורת לאחר הבחירות כי יש לחקור בתנועה לאיכות השלטון על השוחד השלטוני שקבלתם, בתמיכתכם בראש עיר חילוני.

בשם ההשקפה הטהורה חיללתם את ירושלים ואת כול יושביה. תרמתם באופן ישיר לחילונה של עיר הקודש והמקדש.

חבורת צבועים היפראקטיביים, שנעים כאחוזי תזזית אחר כל שקל טמא וליטרת בשר חזיר, ובמודע דורכים ורומסים כל כבודה של תורה, ערכיה ומצוותיה.

אתם, שרודפים אחרי מנעמי שלטון וכבוד, לואי שכך גם תתייחסו לאותם אלו שנפלו בחבלי קסמכם המלא בתעתועים, שעוד חושבים שיש קשר ולו מקרי ביניכם לבין משהו טהור בהשקפה. מעבר לשקל הטהור, מלא בטומאה לכלוך וזוהמה.

ועל כך נאמר: "עושים מעשה זמרי ונוטלים שכר כפנחס".
הפלג הירושלמי אבא טורצקי חיים אפשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד