כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צחי הנגבי: "חזן נעלם ללא קיזוז"

אמש הפילה האופוזיציה חוק של ח"כ ברקו, ובקואליציה זועמים • חזן מצייץ להגנתו - "רק אני אשם?"

לא עונה לטלפונים. ח"כ חזן, צילום: פלאש90
לא עונה לטלפונים. ח"כ חזן, צילום: פלאש90

נמשכת הדרמה סביב ההפסד לקואליציה בהצבעה במליאת הכנסת אמש (ב'), על חוק שהגישה חברת הכנסת ענת ברקו מהליכוד, והיעדרותו של חבר הכנסת אורן חזן.

‏אמש אמר יו"ר הקואליציה ח"כ צחי הנגבי ל'וואלה' - "אורן חזן נעלם מהכנסת ללא קיזוז, ולא ענה לטלפונים משש בערב. ‏ביום רביעי תכונס סיעת הליכוד להחליט בדבר הצעדים שיינקטו בעניין היעדרותו המכוונת של חזן מהצבעות, היעדרות שחוזרת על עצמה לאורך חודשים ארוכים".

ח"כ אורן חזן הגיב הבוקר לטענות כנגדו, וצייץ בטוויטר - ‏רק להבין, מוניתי ליו"ר הקואליציה שכל צרותיה על הכתפיים שלי? 32 ח"כים לא במשכן - אורן אשם. כישלון בהצבעה - חזן אשם. אגב, טלפון אחד מצחי לא היה!".

כזכור, מליאת הכנסת דחתה אמש בקריאה ראשונה את הצעת חוק לתיקון 'פקודת הראיות' שמציע להסדיר בחוק את מעמדם של פסקי הדין הפליליים הניתנים בערכאות השיפוט ביהודה ושומרון, שהגישה חברת הכנסת ענת ברקו.

הצעה זו זכתה לתמיכת הקואליציה אמנם, אך בתום ההצבעה נרשם שוויון 29, והחוק לא זכה לרוב הדרוש להמשך הליך החקיקה.

ח"כ ברקו אמרה לפני ההצבעה - "אין בהצעה הזו כל סיפוח או שינוי סטטוס של בתי המשפט באיו"ש אלא רק הכרה בתוצרי השיפוט הללו. כך אנשים שנפגעו מפיגועי טרור או הורשעו בבית משפט צבאי באיו"ש, לא יצטרכו לעבור את כל התהליך מחדש ולהוכיח את דבר העבירה בתביעה האזרחית".
אורן חזן ענת ברקו קואליציה צרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד