כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

צפו בסרטון ונסו לזהות את הגנבים שחדרו לדירה בבני ברק

צפו: כך - בפנים גלויות וללא חשש, חדרו פורצים לדירה בני ברקית הנמצאת בשיפוצים וגנבו ממנה ציוד יקר • מזהים? טקבקו

צפו בסרטון ונסו לזהות את הגנבים שחדרו לדירה בבני ברק

בשעות הבוקר (ג') מעט לפני השעה 7:00, הגיעו שני אלמונים לבניין ברחוב אהרונסון בבני ברק, נכנסו לדירה בה נערכים שיפוצים, פתחו את הדלת, גנבו ציוד יקר ערך ונמלטו.

"הדירה נמצאת כבר מספר חודשים בשיפוצים, ותמיד נעולה. אתמול סיימו את העבודה בשעה 1:00 בלילה, ולראשונה השאירו את הדלת טרוקה ולא נעולה. בשעה 6:50, הגיעו שני גנבים עם תיקי גב, נכנסו לדירה וגנבו משם ציוד שיפוצים של הקבלן", מספר ל'בחדרי חרדים', אלון - בעל הדירה.

כפי שניתן לראות במצלמת האבטחה, השניים שנכנסו לבניין בפנים גלויות, נראים כמי שיודעים היטב לאן לפנות, הם עולים לקומה הראשונה, על פי החשד פותחים את דלת הבית שלא הייתה נעולה, אוספים במהירות ציוד שיפוצים - ועוזבים.



שלושים שניות לאחר שנצפו במצלמות נכנסים לבניין, השניים כבר נצפים עוזבים את הבניין, כאשר מעבר לתיקי גב איתם הגיעו, בידו של אחד מהם תיק יד נוסף. מה הנזק? "הקבלן מעריך את זה בכ-8,000 ש"ח.

בשעה 10:00 בבוקר, הגיע הקבלן לדירה וראה שהציוד נעלם, הוא חייג לבעל הדירה, שצלצל מיד למשטרה. בהמשך היום, הקבלן אמור להגיש תלונה במשטרה.

"אנחנו רוצים שהסרטון יופץ על מנת שיוכלו לזהות את הגנבים שלא טרחו להסתיר את פניהם" אומר אלון. לדבריו, הם קיבלו ככל הנראה מידע מוקדם, ופעלו לפיו.

הקבלן, יצחק נדר, אומר ל'בחדרי' כי אינו מזהה את האנשים שנראים בסרטון, וכי יגיש בהמשך היום תלונה במשטרה. "גנבו לי מהדירה 3 מברגות, דיסק נטען, פטישון נטען, מלטשת של מקיטה, ועוד ציוד שהיה בדירה".
פריצה בבני ברק משטרת ישראל קבלן שיפוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד