י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עונש: ח"כ אורן חזן הושעה מהועדות

סיעת הליכוד הודיעה על החלפתו של חזן בועדות חוץ וביטחון והכנסת - בחברו לסיעה ח"כ אמיר אוחנה

חזן. צילום: פלאש 90
חזן. צילום: פלאש 90

העונש הגיע: יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן הודיע הערב (ג) במליאת הכנסת כי סיעת הליכוד החליטה להפסיק את כהונתו של ח"כ אורן חזן בוועדת חוץ וביטחון ובוועדת הכנסת, ובמקומו יכהן בשתי הוועדות ח"כ אמיר אוחנה.

ההחלטה להשעות את חזן מהחברות בשתי הועדות באה בעקבות ההפסד של הקואליציה אמש במליאת הכנסת בהצבעה על הצעת חוק של ח"כ ענת ברקו. חזן גרם להפסד לאחר שלא התקזז עם חבר כנסת מהאופוזיציה.

ח"כ צחי הנגבי יו"ר הסיעת הליכוד והקואליציה הוציא לחברי הסיעה מכתב בנושא והודיע כי: "מזה זמן, ח"כ אורן חזן נעדר בכוונת מכוון מהצבעות רבות במליאת הכנסת. הדבר מהווה התרסה עקבית נגד הסיעה בה הוא חבר, מכשיל את הממשלה ומקשה עלינו לקדם את היעדים שהקואליציה מחוייבת להם.

"מעבר לכל אלה, מדובר בהפגנת זלזול מובהק כלפי חברי הסיעה, שמתמודדים מידי יום שני ורביעי מול האופוזיציה, לעתים מזומנות עמוק לתוך הלילה. הסאה הוגדשה אמש, כאשר היעדרותו, ללא קיזוז, ללא הצדקה, תוך התעלמות מנסיונות צוות הסיעה לוודא את הגעתו להצבעות, הפילה את החוק לעיגון מעמדם של בתי המשפט הצבאיים, הצעת חשובה שחברתנו ענת ברקו, בתמיכת הממשלה, עמלה עליה בשקדנות. לפיכך, החלטתי על סיום כהונתו מטעם סיעתנו בועדת החוץ והביטחון ובועדת הכנסת. במקומו יבוא ח"כ אמיר אוחנה".
אורן חזן ועדת הכנסת חוץ וביטחון סיעת הליכוד השעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד