כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חזן לא מתרגש: "אמשיך להיעדר"

מקורביו של חזן מאיימים כי 'ימשיך לדאוג קודם כל לבריאותו' ובקואליציה שוקלים סנקציות נוספות

אורן חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אורן חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לא לומד לקח: בסביבתו של אורן חזן ממשיכים לחול מהומות ומגיבים על הדחתו היום (ג') מוועדת חוץ ובטחון בהמשך ההיעדרות מהצבעות.

"שראשי הקואליציה לא יהיו מופתעים אם בשבועות הקרובים חזן ידאג קודם כל לבריאותו גם אם הדבר יוביל להיעדרות מהצבעות נוספות בכנסת", אמרו.

אך יו"ר הקואליציה צחי הנגבי הזהיר כי היעדרות נוספת מהצבעות בכנסת ללא קיזוז, תוביל לצעדי ענישה נוספים והדחה מועדות נוספות.

בתגובה מסר אורן חזן כי: "לאור העובדה שוועדת חוץ וביטחון לא מתפקדת, דיונים לא מתקיימים ובפועל אין לה שום השפעה, אני רק יכול להגיד תודה לח"כ צחי הנגבי שפינה את זמני לועדות חשובות שמתפקדות ועובדות, כמו ועדת הכספים, ששם אני יכול להמשיך ולהשפיע למען הציבור. עצוב שיו"ר הקואליציה צחי הנגבי מוציא את התסכול שלו על כך שלא מינו אותו לשר, ומסיט את האש לכיוון שלי".

כזכור, יו"ר ועדת הכנסת ח"כ דוד ביטן הודיע הערב במליאת הכנסת כי סיעת הליכוד החליטה להפסיק את כהונתו של ח"כ אורן חזן בוועדת חוץ וביטחון ובוועדת הכנסת, ובמקומו יכהן בשתי הוועדות ח"כ אמיר אוחנה.

ההחלטה להשעות את חזן מהחברות בשתי הועדות באה בעקבות ההפסד של הקואליציה אמש במליאת הכנסת בהצבעה על הצעת חוק של ח"כ ענת ברקו. חזן גרם להפסד לאחר שלא התקזז עם חבר כנסת מהאופוזיציה.
אורן חזן תנועת הליכוד כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד