י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב שטיינמן לרבי מערלוי: המשיח בוודאי יקבל את פני הצדיקים

הקשר המיוחד של הגראי"ל שטיינמן לאדמו"ר מערלוי שנפטר השבוע: כאשר ביקר אותו לאחרונה אמר: "המשיח ודאי יקבל פני הצדיקים", כשהוא מרמז לרבי

הרבי מערלוי זצ"ל עם הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הרבי מערלוי זצ"ל עם הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מערלוי זצ"ל והקשר עם הגראי"ל שטיינמן: תלמידו והחברותא הגאון רבי משה יהודה שניידר מספר על יחסו המיוחד של הגראי"ל כלפי הרבי זצ"ל.

"חשיבות מיוחדת הרגשנו אצל רבינו כלפי הנפטר הגדול, כפי שזכורני מלפני כמה שנים טובות שהביא לרבינו את ספריו הנפלאים, וראינו במשך תקופה אחר כך כמה שמחבב רבינו את הספרים. וכן כשנפגש עמו כמה פעמים, ראו את ההארת פנים של רבינו לקראתו".

הרב שניידר מספר "שכמובן כמים פנים אל פנים, האירו פני כ"ק האדמו"ר זצוק"ל, כפי שאמר בפירוש בהיכנסו לרבינו שיש לו שמחה לקבל פני רבינו. ובכל פעם שנפגשו הזכיר רבינו את גודל יחוסו למרן החתם סופר זצוק"ל, וממילא הגיע רבינו לדבר על גדלותו הנוראה של מרן החת"ס זצוק"ל".

לפני שנה כשיצא מביקור אצל הגראי"ל אמר הרבי זצ"ל: "יישר כוח על כל מה שעושה לעולם התורה", ולאחר ששוחחו בדברי תורה ובגדלות החתם סופר זצ"ל. אמר לו הגראי"ל: "משיח וועט אוואדע אויפנעמען די צדיקים בכבוד", שהמשיח בודאי יקבל בכבוד את הצדיקים, ופניו מכוונות כלפי האדמו"ר זצ"ל.
הרבי מערלוי הרב שטיינמן משיח החתם סופר הרב שניידר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד