כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הקצין שנהרג בפיגוע בצומת גוש עציון: אליאב גלמן ז"ל

האש שנורתה לעבר המחבל שעט עליו חמוש בסכין, השיגה את אליאב ז"ל; לאחר שעות בהן נאבקו הרופאים על חייו, הוא הלך לעולמו • אב לשני בנים, אוהב הארץ ונאמן לעמו; מכריו ומשפחתו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה המרה

הקצין שנהרג בפיגוע בצומת גוש עציון: אליאב גלמן ז"ל

קצין צה"ל, סרן במילואים אליאב גלמן ז"ל, קצין ביחידה לשיתוף פעולה של חיל האוויר, בן 30 מכרמי צור, נהרג היום (ד') בניסיון הפיגוע בצומת גוש עציון.

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה, כי מחבל הגיע לצומת גוש עציון וניסה לדקור את הקצין. החיילים ביצעו ירי לעבר המחבל שנפצע בינוני, אולם מהירי נפגע גם הקצין בפלג גופו העליון, נפצע אנושות ומאוחר יותר נפטר בבית החולים שערי צדק.

הלוויתו תיערך הערב בשעה 21:30 בבית העלמין בכפר עציון. רב-סרן (מיל') אליאב גלמן ז"ל הועלה מדרגת סרן לדרגת רב-סרן לאחר מותו.



מיישוב מגוריו נמסר כי "היישוב כרמי צור ותושבי גוש עציון אבלים על מותו היום באירוע הטרור של אליאב גלמן קצין במילואים ותושב כרמי צור".

המנוח גדל בקרית ארבע, נישא לרינת שמאי מאלון שבות ולאחר נישואיהם קבעו את ביתם בכרמי צור. אליאב אדם שקט ומלא עוצמה שנתן רבות מחייו למען העם והארץ.

אליאב ז"ל, הוא אב לשני בנים, יאיר ויואב. הוא סיים את שירותו הצבאי בקבע לפני מספר חודשים ובכוונתו היה לפנות לעבודה בתחום הביטחון. בימים האחרונים היה בשרות מילואים.

אחיו אייל, אמר כי "אליאב היה קשור באופן חזק ביותר לארץ ישראל, לעם ישראל ולתורת ישראל. תמיד בגדלות ובעצמה".

ראש המועצה דוידי פרל אמר כי "הכאב הגדול ממלא את הלב. אליאב הוא קרבן נוסף במלחמה על גוש עציון. מלחמה שהחלה לפני עשרות שנים ועדיין לצערנו לא נגמרה. אנחנו כעת יחד עם המשפחה ותושבי כרמי צור בכאב הגדול ונצטרך יותר מאוחר לראות מה הצעדים שממשלת ישראל עושה בשביל לשנות את המצב".
פיגוע דקירה אליאב גלמן כרמי צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד