י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

העתירו: ידה של הכלה שרה שפרלינג בסכנה

ידה של הכלה שרה שפרלינג, שחוברה בניתוח - בסכנה • בני המשפחה ל'בחדרי': "החל דימום במקום הניתוח - התפללו"

תאונת אוטובוס המוות. צילום: פלאש 90
תאונת אוטובוס המוות. צילום: פלאש 90

העתירו: בשעות האחרונות הכלה שרה בת דינה, לקתה בדימום מהיד שחובר לגופה, לאחר שנותקה בתאונה הקטלנית בקו 402 בכביש מספר 1, לפני כשבוע וחצי. מצבה של הכלה קל עד בינוני.

"אתמול היה זיהום ברגל, אך ברוך השם עשו טיפול מניעתי ולא נזקקו לניתוח, ואנחנו מקווים כי הטיפול אכן עזר. בשעות האחרונות החל דימום ממקום הניתוח ביד, והרופאים מנסים להציל את היד", מספרת בת המשפחה בשיחה ל'בחדרי'.

לדבריה, הכלה שרה שפרלינג, מקבלת תרופות לדילול הדם, כדי שיהיה קל יותר לדם להגיע לכל הנימים ביד. אולם מצד שני, התחיל דימום, ולא ניתן להקריש יותר מידי את הדם מאותה הסיבה: "כעת הרופאים מנסים להגיע לאיזון הנכון ובכך לייצב את המצב, אם לא יצליחו, יש סכנה ממשית ליד".

בני המשפחות של החתן ושל הכלה נמצאים בבית החולים, ומבקשים מהגולשים להעתיר בתפילה עבור שרה בת דינה לרפואה שלמה. כזכור, בתחילת השבוע (ב'), לראשונה מאז שחזרה הכלה להכרתה, היא נפגשה עם ארוסה קובי קסטלניץ, תלמיד ישיבת 'קול תורה' בירושלים.

"ברור שכרגע זה לא מצב של כלה לחופה. יש פה תהליך שיקום ארוך", הסבירה ל'בחדרי' ריקי הופשטטר, אחותו של הארוס קובי. "היד הרי התנתקה ממקומה וחוברה בחזרה. רק העצבים שמתנתקים ומתחברים מחדש, לוקח להם חודש להתחיל להחלים. בזמן הזה אין שום תחושה. בכף היד אין לה תחושה, ורק אחרי חודש אפשר להבין מה קורה איתה. גם הרגל שלה פגועה, ובמצב כזה של שיקום, אדם הרי נתמך על הליכון בשתי ידיים - והיא תצטרך להיתמך ביד אחת. במקרה הטוב, זה ייקח כמה חודשים".

בראיון שהעניק החתן ל'בחדרי' סיפר על הדרך בו נוסע לו על האסון: "הייתי בדרך לישיבה, הטלפון לא היה עלי, וכשהגעתי לטלפון נדהמתי כי היו 27 שיחות שלא נענו, התקשרתי לאחותי והיא החלה לספר לי על האסון, אחי הצטרף לשיחה ואמר לי שאגיע מיד לבית החולים. לא שמעתי באותו ערב שהיה אסון בכלל".

"הגעתי לבית החולים התעדכנתי על מצבה, ונסעתי לרבנים חשובים ביניהם לגר"ח קנייבסקי, כולם פה אחד חיזקו ועודדו אותי ובירכו לרפואה שלימה, וביקשו שהציבור יתחזק בלהימנע מלשון הרע ומחלוקת".

בתאונה בכביש 1 ביום שני שעבר, נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.
אוטובוס המוות שרה שפרלינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד