א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חברי המועצה דורשים דיון חוזר

סיכוי לשקם את קואליציית השבת? בחתימות שהגישו החברים החרדים והדתיים הם דורשים דיון חוזר על מתחם התחנה

חברי המועצה דורשים דיון חוזר

המאבק על קדושת השבת במתחם התחנה בירושלים: רוב חברי מועצת העיר ירושלים, חרדים ודתיים, חתמו הערב (ה) על מכתב ליו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובניה דלית זילבר, בו הם דורשים שלא לקיים דיון בועדה בראשותה בנושא מתחם התחנה עד שיעלה לדיון נוסף בועדה המקומית.

במכתב כותבים 16 חברי המועצה: "אנו חברי מליאת הוועדה המקומית בעירייה פונים בזאת ומבקשים שלא לקיים דיון בוועדה המחוזית בראשותך, בטרם יתקיים דיון במליאת הוועדה המקומית בנושא זה, בהתאם לבקשה שהגשנו על פי סעיף 18 ז'. אין מקום לדיון זה בועדה המחוזית בטרם נתנה הוועדה המקומית את דעתה והמלצתה על התוכנית".

עוד כותבים החברים: "מדובר בתוכנית שיש לה השלכות ציבוריות נרחבות ומרחיקות לכת ביותר בירושלים. לכן קיום דיון בוועדה המחוזית, בטרם נתנו מליאת הוועדה המקומית (שהיא מועצת חברי העיר ירושלים) שהם מייצגי הציבור הנבחרים של ירושלים את דעתם ועמדתם אודות התוכנית - תהיה מעשה לא נכון ולא ראוי הן ציבורית והן תכנונית".

לסיום כותבים חברי המועצה: "נדגיש כי מגישות התוכנית הינם גם עירית ירושלים ולכן אנו החתומים מטה המייצגים את רוב חברי עיריית ירושלים, יש מן הדין להיעתר לבקשתינו ולפעול בהתאם".

כזכור, אתמול בשעות הבוקר נערך דיון בועדה המקומית לתכנון ובניה על אישור מתחם התחנה החדשה אשר יגרום להתגברות חילולי השבת בעיר. מההצבעה נעדר חבר מועצת העיר מיכאל מלכיאלי ונמנע חבר המועצה דב קלמנוביץ' ובכך נגרם הפסד לחרדים בועדה והתוכנית אושרה.



מתחם התחנה מכתב חברי מועצה מיכאל מלכיאלי ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד