כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לא תאמינו לתיעוד הבא: נהג אוטובוס מלא בנוסעים צופה בסרט

כשארי המניק עלה לנסיעת האוטובוס בקו המסודר, הוא לא שיער לאיזה סרט הוא נכנס • הנהג צפה במהלך נהיגתו בסרט מוקרן מטאבלט • הוא תיעד אותו והנהג הושעה וכנראה אף יפוטר

לא תאמינו לתיעוד הבא: נהג אוטובוס מלא בנוסעים צופה בסרט
.

נלחמים בסכנה: הקריאה ב'בחדרי' לגולשים לתעד פשעים ומחדלים של נהגי אוטובוסים, ובכלל בתחבורה הציבורית - עשתה את שלה. כמעט מידי יום אנו מציפים באתר 'בחדרי חרדים' את הסכנות והבעיות בתחבורה הציבורית ובכבישים.

הערב, ארי המניק, נוסע בקו 597 מבני ברק לבית שמש, תיעד את מה שנראה אולי כשיא החוצפה - נהג אוטובוס המוביל נוסעים רבים בקו תחבורה מוכר ורשמי, ובחברה גדולה 'סופרבוס' יושב במהלך הנסיעה, כשלצידו טאבלט.

במכשיר החכם הוא מקרין לעצמו סרטים, ממש במקביל לנהיגתו בכביש. לאוזניו הוא חובש אוזניות. כך שלמעשה ניתן להעריך שמידת ריכוזו בכביש או בנוסעים, מעטה ואולי לא קיימת. קל להבין ולא צריך לתאר את גודל הסכנה שבדבר.

הנוסע ההמום, שזכרונות האסון ב'אוטובוס המוות' בקו 402, שהתרחש לפני עשרה ימים באותו כביש, דרש במפגיע מהנהג לחדול מכך. הוא אף נערך לכך מראש, צילם תיעד והעביר לנו את הסרטים ופרטי הנהג.

הנה הוא לפניכם:


מחברת סופרבוס נמסר ל"בחדרי": "סופרבוס מחוייבת לביטחון לקוחותיה. הנהג הושעה מעבודתו באופן מיידי וזומן לשימוע לפני פיטורין. החברה מודה לנוסע האחראי שצילם. נפעל בכל האמצעים העומדים ברשותנו למניעת מקרים דומים".
נלחמים בסכנה הסכנה בתחבורה הציבורית סופרבוס נהג צופה בסרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד