י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המחאה של אורן חזן: השתמטות מכל הועדות

לאחר שהקואליציה נכשלה בהצבעה בה נעדר, הודח ח"כ אורן חזן משתי ועדות - והחליט להעניש את הקואלךיציה בחזרה

חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יזעזע את הקואליציה? ח"כ אורן חזן מהליכוד הודיע הערב (מוצ"ש) כי הוא משהה את עצמו מכל החברות בועדות הכנסת - בעקבות החלטת יו"ר הקואליציה צחי הנגבי בשבוע שעבר למנות במקומו חבר אחר בועדות חוץ וביטחון והכנסת, זאת לאחר שהקואליציה נחלה הפסד בהצבעה על חוק של ח"כ ענת ברקו בגלל היעדרותו של חזן מההצבעה.

ההחלטה צפויה לשבש את עבודת הקואליציה בועדות ובמליאה, כאשר חזן לא מרגיש מחוייב להתייצב להצבעות.

ח"כ חזן כתב בטוויטר: "‏כמחאה על הדחתי הלא מוצדקת מחלק מועדות הכנסת, למרות שרק 29 ח"כים מ61 נכחו, ומאחר שנמאס ש"חזן אשם בכל", החלטתי להתפטר משאר הועדות בהן אני חבר".

כזכור בשבוע שעבר שיגר יו"ר הקואליציה צחי הנגבי מכתב לחברי סיעת הליכוד ובו נכתב: "מזה זמן, ח"כ אורן חזן נעדר בכוונת מכוון מהצבעות רבות במליאת הכנסת. הדבר מהווה התרסה עקבית נגד הסיעה בה הוא חבר, מכשיל את הממשלה ומקשה עלינו לקדם את היעדים שהקואליציה מחוייבת להם. מעבר לכל אלה, מדובר בהפגנת זלזול מובהק כלפי חברי הסיעה, שמתמודדים מידי יום שני ורביעי מול האופוזיציה, לעתים מזומנות עמוק לתוך הלילה.

"הסאה הוגדשה אמש, כאשר היעדרותו, ללא קיזוז, ללא הצדקה, תוך התעלמות מנסיונות צוות הסיעה לוודא את הגעתו להצבעות, הפילה את החוק לעיגון מעמדם של בתי המשפט הצבאיים, הצעת חשובה שחברתנו ענת ברקו, בתמיכת הממשלה, עמלה עליה בשקדנות. לפיכך, החלטתי על סיום כהונתו מטעם סיעתנו בועדת החוץ והביטחון ובועדת הכנסת. במקומו יבוא ח"כ אמיר אוחנה."
אורן חזן ענת ברקו השעיה ועדות הכנסת קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד