י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרגש: סטפן התגייר ומחכה לטבילה

לאחר שעבר ברית בשבוע שעבר, ממתין גר הצדק יוסף לאישור מהרופאים שאין זיהום והוא יכול לטבול ללא חשש

מרגש: סטפן התגייר ומחכה לטבילה

סיפור מסירות נפש של גוי שרוצה להפוך ליהודי ממשיך לרגש את עם ישראל, לאחר שהצטרף לעם ישראל סטפן, בשמו המקורי, ובשמו החדש יוסף, עבר ברית מילה בתחילת השבוע שעבר.

יוסף המתין זמן רב כדי לזכות להפוך ליהודי. הוא לא נכנע גם כשהקשיים הפכו בלתי עבירים, והרופאים הזהירו אותו כי הוא מסכן את חייו אם יהפוך ליהודי - זאת בשל החובה לעבור ברית מילה.

כעת מחכה יוסף לטבילה כדת ורק לאחריה הוא יהיה יהודי לגמרי. הוא ממתין לאישור רופא שלא יהיה ח"ו שום זיהום, ואז יוכל לטבול לשם גירות ולהיות יהודי כדת וכדין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לטבילה רוצים לבוא כמה וכמה מגדולי ישראל.

יוסף בבית החולים עם המנצח משה מרדכי מונה רוזנבלום


ביום חמישי האחרון חשף 'בחדרי חרדים' את סיפורו לראשונה בביקור שערך אצלו המקובל רבי דב קוק מטבריה, מאז ביקרו בחדרו הגר"י זילברשטיין, הגרש"א שטרן, הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, המנצח מונה רוזנבלום ועוד.

מונה רוזנבלום מאוד התרגש והלחין לו במקום שיר מיוחד "שלא עשני גוי".

בליל שבת הגיע לחדרו הרה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן שערך במקום טיש ארוך ואמר שאחרי שהוא דיבר אתו - הוא רוצה להתגייר מרוב אהבת ה' שראה אצל יוסף. כשיצא רבי מיילך הוא ראה את יוסף עם החוברת 'פאר הפרשה' מתורתו של רבי מיילך, ואמר "היה שווה כל השנים בשביל שכזה יהודי ייקרא בזה".

יוסף אמר לרבי מיילך שקשה לו להמתין עוד 14 יום עד הטבילה, ורבי מיילר התרומם מהכסא וצעק: "בורא עולם ממתין לכאלו דברים שנים".
סטפן גוי בית חולים התגייר טבילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד