י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ערוץ 20 נגד הרפורמים: "זיוף היהדות"

בסטטוס חריף במיוחד בפייסבוק מגיבים בערוץ 20 לדרישת מנכ"ל התנועה לשלול את רשיונם ככלי תקשורת

תפילת הרפורמים בכותל
תפילת הרפורמים בכותל

סכסוך התפתח בשבוע האחרון בין ערוץ 20 ובין התנועה הרפורמית בישראל, ומנ"כל התנועה אף דרש לשלול את רשיונו של הערוץ, שהגיב בסטטוס עוקצני בפייסבוק.

"מנכ"ל התנועה הרפורמית בישראל, גלעד קריב, מקום 14 במפלגת העבודה, דורש מהמדינה לשלול את רשיונו של ערוץ 20, ערוץ המורשת, מאחר והוא לא נותן במה מספקת לתנועה הרפורמית בישראל שהינה, לטענתו, זרם מהותי ביהדות ובמורשת", פותח הסטטוס.

"מר קריב, אתם אולי זרם, אבל אתם לא באמת זרם ביהדות. לבנות לעצמכם מתחם נפרד בכותל - זו לא יהדות. לפעול להטמעת מנהגי נוצרים בבתי הכנסת - זו לא יהדות.

"ואתם גם לא מורשת. יותר משלושת אלפים שנה היהדות עוברת מדור לדור, מאב לבן. היא זו ששמרה עלינו כעם אחד. לפצל כעת את עם ישראל במקום הכל כך קדוש לו, בכותל המערבי, זו לא מורשת.

"אז אנחנו אומרים כאן בפה מלא: אנחנו לא חושבים שערוץ 20 צריך לייצג נסיונות לפלג ולשסע את עם ישראל.

"מזייפים בעולם שעוני רולקס, מזייפים נעלי אדידס, אבל בואו לא נזייף אנחנו את היהדות, בואו לא נחלק את הכותל לשניים. אם אסור לחלק את ירושלים, ואסור, אז בטח שאסור לחלק את רחבת הכותל. זו תחילת הסוף.

"ואם בגלל מר קריב יקחו לנו את הרישיון, שיקחו. שלמות העם היהודי ואחדות רחבת הכותל חשובה וגדולה מכל דבר אחר. גם מאיתנו" - מסיימים בערוץ 20 את תגובתם לקריב.
(פוסט של ערוץ 20 בפייסבוק)
ערוץ 20 הבעיה הרפורמית סטטוס גלעד קריב תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד