כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הותר לפרסום: נלכד המפגע מקניון מעלה אדומים

לאחר פעילות משולבת של כוחות הביטחון, נתפס המחבל שדקר את מאבטח הקניון ביום חמישי בלילה • כל הפרטים

זירת הפיגוע במעלה אדומים
זירת הפיגוע במעלה אדומים

הותר לפרסום - במסגרת מבצע משותף של שירות הבטחון הכללי, משטרת מחוז ש"י וכוחות צה"ל, נעצר הלילה (א') סעדי עלי אבו חאמד, בן 21 מעזרייה, שחשוד בביצוע הפיגוע במעלה אדומים בליל חמישי האחרון.

סעדי נעצר על רקע מעורבותו בפיגוע טרור בקניון במעלה אדומים בליל חמישי, בו נפצע באורח קשה מאד מאבטח הקניון. מאז הפיגוע ניהל השב"כ מצוד אחר המפגע, וזאת עד למעצרו הלילה, על החקירה והמרדף הוטל עד עתה צו איסור פרסום גורף.

לפי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', במהלך הלילה התקשר קרוב משפחה של המחבל למוקד 100 של משטרת ישראל ואמר כי ברצונו להסגירו לכוחות הביטחון. ‏אחיו של הפצוע אמר הבוקר לגלי צה"ל כי - "הוא הכיר את המחבל, שתו לא מזמן קפה יחד".

בחקירתו הראשונית קשר עצמו סעדי לביצוע הפיגוע, והועבר להמשך חקירת שב"כ. במקביל, מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של הפצוע, הוא מטופל ביחידה לטיפול נמרץ נוירו-כירורגיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא מונשם ומורדם, עדיין נשקפת סכנה לחייו.

העתירו בתפילה עבור צבי בן בתיה לרפואה שלמה.

כזכור, בליל חמישי האחרון סמוך לשעה 1:15 נמצא מאבטח הקניון במעלה אדומים כשהוא דקור, ומטל בתוך שלולית דם. למקום הוזעקו כוחות משטרה, צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה, שהעניקו טיפול רפואי למאבטח. תחילה, חשבו כי הוא נפל מגובה, אך לאחר שהחלו לטפל בו הבחינו בסימני דקירה רבים על גופו מסכין ומגרזן.


צילום: קבוצת מדברים תקשורת
מעלה אדומים פיגוע קניון מעלה אדומים נלכד המחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד