כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

החלום שהתגשם: לייבי פגש את האדמו"ר מבעלזא

לייבי, בן הישיבה שלקה במחלת ניוון שרירים והוטס לארץ במטוסו הפרטי של רכניץ, הביע משאלה: להתברך מהאדמו"ר

החלום שהתגשם: לייבי פגש את האדמו"ר מבעלזא

הילד החולה שהגיע ארצה במימונו של הנגיד שלמה יהודה רכניץ, והביע משאלה בתכניתו של מנחם טוקר בקול חי על כך שהוא רוצה להתברך מפי האדמו"ר מבעלזא, מימש את החלום והגיע אמש (מוצ"ש) להתברך אצל האדמו"ר.

לפי המידע שמגיע לידי 'בחדרי חרדים', הילד הגיע ‏בסיום תפילת מעריב בהיכל 'אגרוייסע שטוב', והתברך מהאדמו"ר.

‏בקשה נוספת של הילד הייתה לקחת אותו לקברי צדיקים, הרב דוד דרלי מטבריה שכר לו אנייה קטנה, והילד זכה לשיט במשך שעתיים עם מוזיקה, אוכל וזיקוקים‏. מי שהופקד על המוזיקה היה הזמר אריק דביר, שהגיע במיוחד לנגן לילד.

כזכור, בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי חרדים' כי הנגיד שלמה רכניץ ואשת הזמר יעקב שוואקי הגשימו חלום לבחור ישיבה צעיר החולה במחלה ניוונית קשה. מטוסו הפרטי של שלמה רכניץ נחת בארץ, כשעל סיפונו רכניץ, הזמר יעקב שוואקי, צוות רפואי ולייבי חיים, בחור ישיבה נכה.

לייבי, הלומד בישיבת "מעיין התורה לילדים מיוחדים", סיפר על חלומו לבקר בארץ למורו, והלה החליט לנסות להגשים את חלומו. הוא פרסם מודעה בה סיפר על לייבי וחלומו לבקר בארץ, להתברך אצל אדמורי"ם וגדולי תורה, ולבקר בכותל המערבי.

רכניץ קרא את המודעה והחליט להירתם למשימה. הוא העמיד לרשות הצעיר ומלוויו מטוס פרטי, וזאת לאחר שרופאיו של לייבי נתנו את אישורם למסע הארוך. אל המסע התלווה צוות רפואי מיומן ובעזרתם של אנשי חסד ועסקני רפואה בלייקווד, גם הושג ציוד רפואי שנדרש למסע.

לייבי והאדמו"ר מבעלזא








לייבי חיים רכניץ האדמו''ר מבעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד