י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: לקסוס חושפת ספינת דגל היברידית חדשה ומרשימה

חדש על הכביש: לקסוס מציגה את אחת המכוניות המעניינות ביותר שנחשפו לאחרונה - דגם יוקרה היברידי חדש בעל שני מנועים חשמליים ושלל תוספות וטכנולוגיה מתקדמת בתחומי איכות הנסיעה והאבזור

  • י"ט אדר א' התשע"ו
צפו: לקסוס חושפת ספינת דגל היברידית חדשה ומרשימה

תערוכת המכוניות השנתית של ז'נבה תיפתח השבוע, אך כבר כעת ניתן לקבל הצצה לאחד הדגמים מעניינים שיוצגו שם - לקסוס LC 500 h.

חודש לאחר שהוצגה כמכונית קופה שתי דלתות עם מנוע בנזין גדול נפח בתצורת וי8, תוצג הגרסה ההיברידית שתגיע לאולמות המכירה בשנה הבאה כמודל 2018, אך בלקסוס טוענים כי לא מדובר בעוד דגם היברידי שדומה לאותן מיליון מכוניות לקסוס היברידיות שנמכרות מדי שנה, אלא במשהו אחר.

המכונית תקבל מערכת כפולה של תיבות הילוכים ושני מנועים חשמליים, כאשר המטרה היא יצירת נסיעה חלקה ונעימה יותר, נצילות גבוהה של מנועי החשמל ואפשרות של נסיעה חשמלית במהירות של 140 קמ"ש.



תיבות ההילוכים שתפעלנה ביחד תייצרנה אין-סוף יחסי העברה, למרות שהתחושה הסופית שהנהג יקבל היא שהוא מפעיל תיבה בת 10 מהירויות בלבד. יחידת הכוח של המכונית תפיק 354 כוחות סוס, שהם 113 סוסים פחות ממנוע הבנזין במכונית הרגילה, ומכאן שהתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תהיה קצת יותר ארוכה, בסביבות 5.5 שניות.

מנוע הבנזין יהיה בתצורת וי6 בנפח 3.5 ליטרים, שפועל בעיקרון אטקינסון עם 295 כוחות סוס ומומנט של 48 קג"מ. המנועים החשמליים יספקו 59 כוחות סוס נוספים.

המכונית תגיע עם שלל תוספות וטכנולוגיה מתקדמת בתחומי איכות הנסיעה והאבזור וכמובן גם בבטיחות, בהתאם לסטנדרטים של לקסוס. מחירה של המכונית בארה"ב צפוי להיות 100 אלף דולר.

ועוד חדש מלקסוס השבוע - ההודעה כי לוח הזמנים להשקת דגם היוקרה החדיש ביותר שלהם, LF-FC, קוצר, והמכונית תגיע עוד לפני 2020, וזאת בעקבות שינוי תכניות כללית בלקסוס להיכנס לעולם ההנעה באמצעות מימן כחלק מתפיסת העולם של טויוטה. יחידת הכוח המימנית תהיה עוצמתית במיוחד, והכוח יישלח לגלגלים האחוריים, בזמן שהגלגלים הקדמיים ינועו באמצעות כוח חשמלי ממקור אחר.

מכונית הספורט סדאן תשתמש במערכת חלוקת כוח וקטורית להשגת ביצועים והתנהגות כביש ובטיחות דינמית ברמה גבוהה. רמת האבזור של המכונית עשויה להיות גבוהה אף היא, שכן בלקסוס מתכננים להתמודד בזירה האירופאית מול BMW סדרה 7, אאודי 8A ומרצדס S קלאס.
לקסוס מכוניות היברידיות רכבי יוקרה חדשות הרכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד