י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מרגש: דוד ביטון, נהג אגד נפרד מנוסעות בקו ישיר לכותל המערבי

בכל מזג אוויר להמתין ולנסוע לכותל להתפלל עבור עם ישראל • על זה אמר דוד המלך "אחת שאלתי, שבתי בבית ה'... ולבקר בהיכלו" ואתן עושות את זה יום יום • נהג אגד, דוד ביטון, במכתב פרידה מרגש

אילוסטרציה. צילום: פלאש90
אילוסטרציה. צילום: פלאש90

מדי בוקר במשך עשר השנים האחרונות, הוא הסיע אותן לתפילתן סמוך לשריד בית מקדשנו – הכותל המערבי. עשר שנים מתוך ארבעים וחמש שנים כנהג בחברת 'אגד'.
את סיום עבודתו הוא בחר לפרסם במכתב מרגש ולהודות להן על הזכות שנפלה בחלקו. אמנם הנהג הוא זה שנתן את השירות, אך מסתבר שהרגיש כי זכות היא לו.

נוסעות יקרות.
ביום שישי הקרוב עלינו לטובה, הגיע זמני לפרוש לאחר 45 שנות עבודה באגד. מתוכן 10 שנים בקו הכותל. היתה לי הזכות להסיע אתכן בוקר בוקר לשריד בית מקדשנו. מרגיש אני חובה גדולה להודות לכן על השנים האלו, על הכבוד שנתתן לי, על השי בפורים ועל הברכות יום יום ומאור הפנים. במשך השנים האלו לא הפסקתי להתפעל מהנחישות וההתמדה שלכן לקום בוקר בוקר בכל מזג אוויר, בחום ובקור מקפיא ולהמתין ולנסוע לכותל להתפלל עבור עם ישראל.
על זה אמר דוד המלך "אחת שאלתי, שבתי בבית ה'". ולבקר בהיכלו. ואתן עושות את זה יום יום ועליכן תבוא הברכה.
תודה מיוחדת לגברת רחל על הבשמים במשך שנים אלו, ולגברת בלוי על הברכות הממוסגרות שעדיין תלויות בביתי. ולכל אחת מכן תודה רבה, ומאחל אני לכן בריאות איתנה וחיים טובים ושתמשיכו לעלות לכותל המערבי להתפלל עבורנו ועל כל ישראל עד בוא משיח צדקנו.
פורים שמח לכן ולבני משפחותיכן. ושוב מחילה אם פגעתי באחת מכן בשנים אלו.
כל טוב לכן
דוד ביטון
נהג אגד סניף הר נוף
ירושלים



נהג אגד נוסעות לכותל המערבי שכונת הר נוף הכותל המערבי פרישה מאגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד