ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

משפחת הכלה זועמת על הפרסומים: "לא נשקפת סכנה לחייה"

בני המשפחה זועמים על פרסומים בלתי אחראיים שגרמו לבהלת שווא כביכול שרה שפרלינג נתונה בסכנת חיים

בית החולים אסף הרופא. צילום: דוברות אסה"ר
בית החולים אסף הרופא. צילום: דוברות אסה"ר

בבית החולים אסף הרופא מכחישים את הדיווחים לפיהם ישנה סכנה לחייה של הכלה שרה שפרילנג, שנפצעה קשה בתאונת הדרכים בקו 402 בכביש 1 לפני שבועיים.

כפי שפורסם בסוף השבוע ב'בחדרי', הכלה שנפצעה בתאונה בה נהרגו שישה חרדים, עברה ניתוח בו חיברו לה את היד שנקטעה. אולם, באופן טבעי הדרך אינה קלה במיוחד, והתגלו זיהומים ודימומים, ובסוף השבוע פורסם כאן כי ישנה סכנה ליד שחוברה בניתוח.

"מצב הפצועה יציב ולא נשקפת סכנה לחייה", אומר ל'בחדרי' דובר בית החולים אסף הרופא, ליעד אביאל. לדבריו, מצבה של שרה מוגדר קל עד בינוני, והסיבה שהיא עדיין מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ, היות ומצבה עדין ורגיש. עוד הוסיף, כי התקדמות הכלה שרה שפרילנג בהחלמתה, היא מיום ליום לאט לאט, וייקח עוד זמן רב לבריאותה השלמה.

מאז יום חמישי מצב היד השתפר, אולם עדיין הכלה זקוקה לתפילות רבות על מנת שתשוב לאיתנה. ל'בחדרי' נמסר כי היום בצהריים חל שיפור והמדדים התייצבו מעט.

בני המשפחה כועסים ואומרים כי כלי תקשורת לא אחראיים פרסמו הודעות לא אמינות, וגרמו לבהלת שווא. ריקי הופשטטר, אחות החתן המיועד קובי קסטלניץ, אומרת ל'בחדרי' כי "ביום חמישי ושישי פורסם כי יש סכנה לחיי הכלה, גיסתי לעתיד, דבר שהוא רחוק מהמציאות". לדבריה, דיווחים אלה הופצו בהמשך גם בקבוצות הווצאפ וגרמו לפאניקה בקרב בני המשפחה והמכרים שאינם בקשר רציף.

המשיכו להתפלל לרפואת שרה בת דינה בתוך שאר חולי ישראל.
שרה שפרלינג תפילות יד קטועה אוטובוס המוות כלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד