כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

המשטרה מבקשת: זהו את הפורץ מבני ברק

בעקבות גל הפריצות לדירות בבני ברק בשבתות, פונים במשטרה לעזרת הציבור ומבקשים סיוע בזיהוי הגנב

החשוד שתועד במצלמת האבטחה
החשוד שתועד במצלמת האבטחה

פריצות גנבים לבתים בבני ברק, הפכו למכה התוקפת כמעט מידי שבת את תושבי העיר ששבים לבתיהם לאחר היעדרות של מספר שעות או לאחר השבת, ומגלים כי הדירה נפרצה - והתכולה? איננה.

בתיעוד שלפניכם, נצפה חשוד בפריצה לדירה בשבת פרשת תרומה (12/02/2016) בבני ברק, כשהוא מתכונן לפני הפריצה, לובש על ידיו כפפות על מנת למנוע זיהוי טביעת אצבע, אולם הוא לא העלה על דעתו כי הוא מתועד ומצולם.



הפריצה שתועדה במצלמות אבטחה לפני שבועיים וחצי, מצטרפת לפריצות נוספות המתרחשות בבני ברק בעיקר בסופי השבוע, כאשר חלק מתושבי העיר עוזבים את ביתם לחופשת סוף השבוע.

פריצות אלו מתאפשרות בעיקר בשל העובדה שדלתות הבית אינן נעולות או לחילופין בשל העובדה שבעלי הדירות משאירים את מפתח הדירה חבוי בקרבת דלת הכניסה במקומות כגון ארון חשמל, מתחת לשטיח הכניסה או מתחת לעציץ ועוד. מקומות אלו ועוד מהווים פירצה הקוראת לגנב

במשטרת ישראל קוראים לבעלי הדירות להקפיד על נעילת הדלתות ולהימנע מהשארת המפתחות בקרבת דלתות הכניסה לבית.

במשטרה מבקשים מכל מי שמזהה את החשוד, לפנות לטלפון 03-6104444 - 03-6104534/27, או למוקד 100 בכל רחבי הארץ.

מני מנדלוביץ, דובר ארגון 'השומרים' בעיר אומר ל'בחדרי' כי "בכל שבת יש לפחות 5-6 פריצות לדירות ברחבי העיר, כאשר השבת האחרונה הייתה פריצה ברחוב זכריה שחיתנו את בנם, רוקנו את כלי הכסף בדירה, ובעוד מספר דירות". ביום החתונה, היה מי ששמר על הדירה, אך לא בשבת. בשבוע שעבר פרצו לדירה ברחוב חבקוק "גם הם חיתנו את בנם, ורוקנו את חפצי הערך מהדירה. במוצאי שבת מצאנו בין המשקוף לדלת מספר קיסמי שיניים, המעידים על כך שהפורצים המתינו לשעת כושר שאין אף אחד בבית".
זיהוי פריצה גנב שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד