ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

נקבע מועד לישיבת מועצת גדולי התורה

נקבע מועד לישיבה של מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שתעקוב אחר מימוש ההחלטות בסוגיית הרפורמים והחינוך החרדי

כינוס מועצת גדולי התורה. צילום ארכיון: אלי סגל
כינוס מועצת גדולי התורה. צילום ארכיון: אלי סגל

המועצת עוקבת: נקבע מועד לישיבת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שתדון ותעקוב אחרי מימוש ההחלטות שהתקבלו בישיבה שקיימה במהלך השבוע שעבר.

התאריך נקבע עוד במהלך ישיבת מועצת גדולי התורה ביום רביעי, שעבר שדנה בנושא הרפורמים והחינוך החרדי. התאריך שנקבע הוא יום רביעי ו' אדר ב'. היא תתקיים בבית ועד הפועל של אגודת ישראל, ברחוב שומרי הכותל בירושלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"רים - חברי המועצת - ביקשו לקבוע מועד לישיבה, כדי לעקוב אחרי ביצוע ההחלטות בפרשת הרפורמים, והחוק המתייחס לאוטונומיה של חינוך החרדי.

כזכור, מזכיר מועצת גדולי התורה הרב מרדכי שטרן שיגר מכתב לחברי הכנסת של אגודת ישראל למחרת הישיבה בשבוע שעבר ובו נאמר כי: "עליכם להתנות את שיתוף הפעולה עם הממשלה בחקיקת חוק הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה הקיים והמקובל זה עשרות שנים בישראל, לפיו מתנהלים כל עניני הדת והיהדות על האורתודכסים ולא על ידי הרפורמים".

עוד כתב מזכיר המועצת: "נתבקשתי על ידי רבותינו חברי מועצת גדולי התורה, להודיעכם כי יש לעשות את כל הדרוש כדי להקים מינהל עצמאי או מועצה עצמאית למוסדות החינוך החרדים (כדוגמת המועצה להשכלה גבוהה לאוניברסיטאות ומועצת חמ"ד לזרם הממ"ד), כדי שנוכל לחנך את צאצאינו. נא לדווח תוך 30 יום למועצת גדולי התורה על פעילותכם בעניין".
מועצת גדולי התורה אגודת ישראל הכותל הרפורמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד