כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרב יוסף מזרחי יודע למה דונלד טראמפ אוהב יהודים

הרב יוסף מזרחי, הרב השנוי במחלוקת מארצות הברית הכריז על תמיכתו בדונלד טראמפ ומספר על מה שלדעתו הביא את המיליארדר להעריך יהודים

דונלד טראמפ. צילום: ויקיפדיה
דונלד טראמפ. צילום: ויקיפדיה

סיפור הזוי או מעשייה פוליטית? הרב יוסף מזרחי, מחזיר בתשובה שמרבה להופיע בפני קהלים יהודיים בארה"ב, ונחשב לשנוי במחלוקת, החליט לתמוך במועמדותו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב וטוען שטראמפ אוהב יהודים, בשל עזרה שהוגשה לו לתיקון תקר בגלגל מכוניתו'

"אם טראמפ ייבחר לנשיא ארה"ב צפויות ליהודים ארבע או שמונה שנים טובות יותר מאשר היה להם בתקופתו של הנשיא אובמה", אומר מזרחי וממשיך, "לטראמפ יש בת, שהתגיירה והתחתנה עם יהודי אורתודוקסי שמתגורר בעיירה דיל, מישהו ממשפחת קושניר. אומרים שהוא מליונר בזכות עצמו, טראמפ אוהב יהודים תמיד דיבר בזכות ישראל".

ומזרחי גם מנפק סיבה: "לפני מספר שנים הוא נתקע עם מכוניתו בכביש בין עירוני, והמתין לעזרה, ואז חסיד עצר מאחוריו ושאל אותו אם הוא זקוק לעזרה. טראמפ אמר לחסיד שיש לו תקר ואינו יכול להמתין עד שיגיעו לתקן לו אותו.

"החסיד הפשיל שרוולים הוציא ממכוניתו את הכלים הנחוצים והחליף את הגלגל. המיליונר ביקש לגמול לו, אך החסיד התעקש שהוא רק קיים מצווה של עשיית חסד, והוא לא רוצה דבר.

"טראמפ שאל אותו: "אתה יודע מי אני?" והחסיד ענה בשלילה, "אז מדוע עצרת?" שאלה החסיד ענה בתמימות שהוא ראה שמישהו תקוע בדרך וזקוק לעזרה ולכן עצר. טראמפ התעקש, והחסיד התרצה ואמר, "אתה יודע אם אתה רוצה לשמח את אשתי תשלח לה פרחים ביום שישי כדי שיהיו פרחים לשבת, החסיד מסר את כתובתו ופנה לדרכו.

"בערב שבת הגיע לביתו משלוח פרחים ענקי ובתוכו פתק עליו נאמר "תודה על העזרה, המשכנתא שלך שולמה".

הרב הוסיף: "אתם יודעים למה אני אוהב את טראמפ, בגלל שהוא איש ישר יש לו דיעות ישרות, אני מתפלל ומקווה שהוא ישפר קצת את הרטוריקה שלו בנאומים, וכך המסר שלו ייקלט טוב יותר והוא יבחר לנשיא, אבל מצד אחר, כל טיפש בארה"ב יודע כבר שאם ייבחר לנשיא, אז מיד תתחיל מלחמת גוג ומגוג, אני מאמין שבעוד שנה נדע מה השם באמת רוצה, ומה צופן לנו העתיד הקרוב", סיים.

מזרחי עורר סערה לפני מספר חודשים כאשר טען כי האמונה שש מליון איש נרצחו בשואה אינה נכונה, ובסה"כ נרצחו אולי אלף יהודים כל היתר לא היו יהודים 'אמיתיים'. דבריו של מזרחי עוררו זעם בקרב ניצולי שואה ומזרחי נאלץ להתנצל.

בקהילות החרדיות בניו יורק טוענים כי סיפור התקר וטראמפ, הוא סיפור בדוי שתומכיו גלגלים במדיה החברתית במספר ואריאציות.

ביום שלישי הקרוב יחול הסופר טיוזדיי "יום שלישי הגדול", היום שבו נערכות התמודדויות בו זמנית במספר רב של מדינות במהלך עונת הבחירות, המתמודדים לנשיאות עובדים ימים ולילות וחורשים את כל המדינות בהן יערכו הבחירות, תוצאות הבחירות בסופר טיוזדיי, מהוות אינדיקציה למועמד שעשוי להיבחר.
דונלד טראמפ תקר בגלגל מכונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד