ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

שרה, אמו של סטפן הגר: כל התארים והנכסים לא היו שווים בלי להבין מיהו אלוקים

שרה עזבה עסקים ענפים בבולגריה כדי לחפש מי ברא את העולם ומי יצר את הכוכבים בשמים • "לא היה לי סיפוק עד שמצאתי את היהדות" • השפיעה על בנה מושגים ביהדות עד שהחליט להצטרף אליה

שרה, אמו של סטפן הגר: כל התארים והנכסים לא היו שווים בלי להבין מיהו אלוקים

היא עזבה את בולגריה לפני מספר שנים, שם היו לה עסקים ענפים ונכסים לרוב. עלתה לישראל וחיפשה את מי שברא את העולם. בראיון לאיציק מן ב'בחדרי חרדים', היא משתפת על הרגעים שבנה, יוסף, הצטרף אליה והחליט אף הוא לחזור בתשובה.

שרה מספרת כי על אף שהיו לה תארים, תעודות מאוניברסיטאות וכו', מה שעניין אותה זה מי מנהל את העולם, מי עשה את הכוכבים שבשמים ועד ההבנה שמדובר בקדוש ברוך הוא.

היא זו שהחדירה בבנה את האמת שמצאה ואת מושגי היהדות שלמדה, עד שהחליט להצטרף אליה ולפני שנתיים עשה את צעדיו לעולם היהדות. כיום הוא לאחר ברית מילה, ומחכה לטבילה.

״אנחנו כלום", אומרת שרה. "בורא עולם הוא הכל, הוא נותן לאדם נשימה, ולבחור בין טוב לרע. ה׳ נותן לכל אחד להתקרב אליו, באהבה ובחסד, ואת זה לא קונים בחנות, זה אהבה ושמחה זה חסד עם האדם״.

"אחרי כמה שנים חזרתי לזמן קצר לבולגריה, וסטפן (יוסף) אמר לי שהוא מעוניין לחזור איתי לארץ ולהתגייר, הלכנו לרב והחלנו בתהליך גיור״.

"היו לי שם עסקים ענפים", חזרה והבהירה, "אך לא היה לי סיפוק עד שמצאתי את היהדות. השתקעתי בחיפה ולאחר שנתיים חזרתי לבולגריה. שוב הגענו ארצה התחלנו ללמוד עברית. עם כל הקושי שהיה לנו עם המחלה של יוסף".

מאז החל בתהליך הגיור, מעיד יוסף כי חש גם בשינוי במצב בריאותו.

שרה מלווה את בנה בתהליך הגיור


סטפן הגר שרה אמו של סטפן בולגריה חזרה בתשובה לימודי יהדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד