א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

קליפורניה בהלם: בת 10 הצילה פעוטות, ונדרסה במקומן

רכב שהחל לנסוע לעבר המדרכה, כמעט וקיפד את חייהן של שתי פעוטות • "היא המלאך המושיע שלהן"

קליפורניה בהלם: בת 10 הצילה פעוטות, ונדרסה במקומן

רק בת עשר, וכבר רשום על שמה מעשה גבורה הירואי: ילדה קטנה תושבת קליפורניה, הבחינה ברכב מתקרב לעבר שני פעוטות, קפצה עליהן כדי להסיטן מהמסלול, הצילה את חייהם אך בכך קיפדה את חייה.

המקרה, שעורר סערה בארצות הברית, אירע השבוע. ג'יפ מרצדס איבד את הבלמים והחל נוסע מתוך חניה פרטית לעבר המדרכה, עליה עמדו שתי פעוטות בנות שנה ושנתיים.

מי שהבחינה בנעשה הייתה ילדה בת 10, קירה לארסן, שהבינה את הסכנה והחליטה לקפוץ ולהציל את שתי הילדות. היא זינקה עליהן והצליחה להסיטן מהדרך, ושילמה על כך בחייה - היא נדרסה מהרכב, והלכה לעולמה.

"היא הצילה את שתי בנותי״, אומרת אליסה ג׳נקינס, אם הילדות אדיסון ואמה. ״שתיהן היו מתות ברגע אילולא התערבותה של קירה. לעולם לא נוכל לגמול לה על כך. היא גיבורה אמיתית. היא לנצח תישאר המלאכית השומרת של בנותי״.

״היא תמיד דאגה לבנות שלי ואהבה אותן״, מספר האב ג׳ונתן. ״מסתבר שהיתה מוכנה לוותר על חייה עבורן".

משפחתה של לארסן עצמה עדיין שרויה בהלם מהאסון הקשה, ומסתגרת בביתה. הקהילה כולה התגייסה לאסוף להן תרומות בכדי שיתמודדו עם המצב הקשה, והקהילה כולה התגייסה - היעד הראשוני עמד על 30 אלף דולר, ך תוך יומיים הצטבר באתרי גיוס ההמונים 70 אלף דולר, כשכל התורמים מספרים על ההשראה הנדירה שהם שואבים מהילדה הקטנה.

״משפחת לארסן מבקשת להודות לכולם על האהבה, התמיכה והתפילות״, כתבה המשפחה האבלה. ״אתם לא מאמינים עד כמה התמיכה הזאת עוזרת לנו בזמנים האיומים האלה. תודה מעומק הלב".
תאונת דרכים גבורה קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד