י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סגן שר האוצר: "חוסן לאומי נבחן בביטחון חברתי"

את הדברים אמר בכנס מעסיקים לשילוב נשים חרדיות בחזית תעשיית ההייטק והטכנולוגיה • הרב לאו: "תהיו לכולנו דוגמה ומופת כיצד אדם יכול להשתמש במיטב ההצלחה והכישרונות שהעניק לו בורא עולם"

סגן שר האוצר: "חוסן לאומי נבחן בביטחון חברתי"

מאות מעסיקים מתעשיית ההייטק השתתפו השבוע בכנס FemTech 2016 לשילוב נשים חרדיות בחזית תעשיית הטכנולוגיה. הכנס נערך בצל הפרסומים על מחסור בהיצע כוח אדם מיומן בתחום ונראה כי הפוטנציאל לפתרון הבעיה נמצא דווקא אצל נשות המגזר החרדי. מטרת הכנס הייתה לאפשר לנשים חרדיות המעוניינות בכך להשתלב בבחרות ההייטק והטכנולוגיה.

הכנס הוא יוזמת קמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב ובשיתוף עיריית רמת גן ועמותת תמ"ך.

בכנס שהנחתה העיתונאית סיון רהב מאיר, השתתפו גם סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן, הרב הראשי לת"א הרה"ג ישראל מאיר לאו, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, הרב צבי אילני ראש קמפוס לוסטיג, מנכ"לית אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמית מקסין פסברג, המדענית הראשית של התעשייה האווירית פרופ' לאה בם, נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, יו"ר עמותת תמ"ך יעקב וירז'בינסקי, מנכ"לית עמותת תמ"ך שיינדי באב"ד, סמנכ"לית משאבי אנוש של סאנדיסק ישראל ואירופה רונית רונן- קרפול, יו"ר חברת 'מלם תים' שלמה אייזנברג, ראש אגף מערכות מידע בהפניקס שלמה שמאי. תומר נוסבאום, משנה למנכ"ל יונילינק, גדעון קופרמן מנכ"ל מנפאואר בראשית

סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס) אמר כי "מרגש לראות פרויקטים נפלאים של בנות חרדיות שבונות טכנולוגיה. במשך שנים רבות השיח על החוסן הלאומי בישראל עוסק בביטחון, אבל הוא נמדד גם בביטחון החברתי-סוציאלי. שוויון חברתי הוא בסיס ביהדות ואחת ממטרות ממשלת ישראל היא יעדי תעסוקה לחברה החרדית וסיוע במגוון דרכים. הממשלה גם מתגמלת מעסיקים שמגייסים חרדים וחרדיות והשנה הוקצו לכך לא פחות מ-75 מיליוני שקלים. את התוצאות הנפלאות אנו רואים כאן היום".

הרב ישראל מאיר לאו: "אני מלא התפעלות מהבנות כאן שמבינות הרבה יותר ממני בכל מיני נושאים כמו טכנולוגיה ואלקטרוניקה. אישה שיוצאת למסגרת חיים עם מלוא כישרונותיה שנתן לה הקב"ה צריכה לנצל את הכישרונות האלה, לעבוד ולהביא פרנסה ראויה ולכלכל את הבית בכבוד והדר. תהיו לכולנו דוגמה ומופת כיצד אדם יכול להשתמש במיטב ההצלחה והכישרונות שהעניק לו בורא עולם".

פרופסור חיים סוקניק, נשיא המרכז האקדמי לב הדגיש כי "כדי להצליח יש להציב רף גבוה של מצוינות. הורדת הרמה וויתור לסטודנטים אינו עוזר להם. שמירה על איכות מקצועית גבוהה היא חלק מהיכולת שלנו כמוסד להוציא מתחת ידינו תלמידים מצוינים שיצליחו בעולם התעסוקה".

יו"ר עמותת תמ"ך הרב יעקב וירז'בינסקי: אמר כי "אני מלא הערכה לנשות החיל החרדיות שמפרנסות את משפחתם ומצטיינות בכישוריהן ובעבודה מסורה ומקצועית שמקדשת שם שמים. הכנס מסמל הצלחה של שנים רבות והובלת שינוי בדעות, פתרון בעיות ויצירת מסלולי הכשרה מתקדמים.‏ אני מאחל לכל הנשים, למעסיקים ולתמך ושותפיה המשך הצלחה מרובה".









סגן שר האוצר ביטחון חברתי תעסוקה סיון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד