ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נתניהו במתקפה חריפה על לפיד וליברמן שמתחו ביקורת על יחסי החוץ

ראש הממשלה תקף את הכינוס שערכו יאיר לפיד ואיווט ליברמן בעקבות מצבה הבינלאומי של ישראל • לפיד וליברמן משלבים ידיים, באופוזיציה לנתניהו - ליברמן התבטא כהרגלו בחריפות, ונתניהו הפעם לא נותר חייב

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"יש מי שמקשקש ויש מי שמחזק" - ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ב) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לכנס שערכו הצהריים יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בעקבות "משבר יחסי החוץ של ישראל" לטענתם. בדבריו, כינה נתניהו את ליברמן ולפיד מפלגות שמאל.

נתניהו אמר: "יו"ר הקואליציה עדכן אותי שמפלגות השמאל קיימו היום כנס חירום פוליטי. אז יש מי שבוחר לקשקש ולעסוק בכינוסים פוליטיים ויש מי שהודף את הלחצים על מדינת ישראל ומחזק את הבריתות הבין לאומיות של מדינת ישראל כדי להבטיח את עתידנו כאן.

"בסוף, העוצמה שלנו – הצבאית, הכלכלית, המדינית, הטכנולוגית – היא שמבטיחה את עתידנו והיא שבסופו של דבר תביא להתפייסות אויבינו איתנו. היא מבטיחה את השלום ואנחנו נמשיך לעבוד בכיוון הזה".

בתגובה לדברי נתניהו על כינוס החירום בענין מעמדה הבינ״ל של ישראל, אומרים בלשכתו של ליברמן כי ״כולם יודעים שמי שישב בלשכתו עם איימן עודה וג׳מאל זחאלקה, העביר איתם דאחקות והעביר להם כספים הוא נתניהו. נתניהו מנסה לקחת את את שירות החוץ הישראלי ולהשמיד אותו בכוח״.
בנימין נתניהו יש עתיד איווט ליברמן יאיר לפיד ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד