י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ח"כ אורן חזן ידרוש: ביטול עונשים או שיתנהל כסיעת יחיד

דיווח ערוץ 10: ח"כ אורן חזן מתכווין לדרוש מראש הממשלה בנימין נתניהו את ביטול העונשים שהוטלו עליו או שיפרוש מהמשמעת הקואליציונית ויתנהל כסיעת יחיד

אורן חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
אורן חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

ח"כ אורן חזן עומד להיפגש הערב (ב') עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו, ובכוונתו לדרוש ביטול העונשים שהוטלו עליו או שיפרוש מהמשמעת הקואליציונית ויתנהל כסיעת יחיד, כך מדווח ערוץ 10.

לפי הדיווח חזן יציג לראש הממשלה רשימה של חברי כנסת מהליכוד שנעדרו מהצבעות במליאה בלי שדאגו לקיזוז וגרמו להפסד בהצבעות על הצעות חוק של הקואליציה, כמו ציפי חוטובלי, אופיר אקוניס ויו"ר הקואליציה צחי הנגבי.

לפי הדיווח המתבסס על דבריו מקורביו, חזן לא יצביע נגד עמדת הליכוד והקואליציה בעניינים פוליטיים של ימין, שמאל אלא רק בחלק מההצבעות.

אך הוא מאיים שלא להצביע עם הממשלה בהצבעות בעניינים כלכליים וחברתיים.

במידה וחזן אכן ייעדר מההצבעות, עדיין יהיה רוב של אחד לקואליציה, אך אם יגיע ויצביע נגד הקואליציה ייווצר תיקו של 60, דבר שיביא לשיתוק הכנסת.

כזכןר, ח"כ חזן הודיע כי הוא משהה את עצמו מכל החברות בועדות הכנסת - בעקבות החלטת יו"ר הקואליציה צחי הנגבי למנות במקומו חבר אחר בועדות חוץ וביטחון והכנסת, זאת לאחר שהקואליציה נחלה הפסד בהצבעה על חוק של ח"כ ענת ברקו בגלל היעדרותו של חזן מההצבעה.
אורןחזן בנימין נתניהו ממשלת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד