י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

תחת אש כבדה: שני חיילים חולצו ממחנה קלנדיה; חמישה נפצעו

שני חיילים נכנסו בטעות למחנה הפליטים קלנדיה שמצפון לירושלים, רכבם הותקף באבנים ובלוקים ועלה באש • חייל אחד חולץ מייד, חייל שני חולץ לאחר שעה ארוכה של חילופי אש כבדים

תחת אש כבדה: שני חיילים חולצו ממחנה קלנדיה; חמישה נפצעו

שני חיילי צה"ל חולצו בשלום תחת אש, ממחנה הפליטים קלנדיה לאחר שנכנסו לשם עם רכבם בטעות. חמישה לוחמי מג"ב נפצעו במהלך התקרית, אחד מהם באורח בינוני, הם מטופלים בהכרה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

חילופי אש כבדים אמש (ב') בין כוחות צה"ל לחמושים פלסטינים במחנה הפליטים קלנדיה שמצפון לירשלים, לאחר שנותק קשר עם שני חיילים, שנכנסו בטעות פנימה.

רכב של יחידת עוקץ ובו שני החיילים, שהתגייסו רק לפני מספר חודשים לצה"ל, הותקף באבנים, בלוקים ובקבוקי תבערה בסמוך לשעה 22:50, והם הצליחו להיחלץ כל אחד מהם בנפרד. לאחר שעזבו את הרכב, הוא הועלה באש ונשרף.



כוחות גדולים של אנשי צה"ל שב"כ וכוחות מיוחדים הוקפצו למקום, מחשש לחיי החיילים. לאחר זמן מה נוצר קשר עם אחד החיילים שחולץ, ובמשך שעה ארוכה התנהלו חילופי אש בין כוחות צה"ל לחמושים פלסטינים במסגרת החיפושים אחרי החייל השני.

רק לאחר בשעה 23:45 לערך, אותר החייל השני והוא חולץ. במהלך האירוע לא היו נפגעים ישראלים. בצה"ל אמרו הערב כי יבדקו את נסיבות המקרה, את הסיבה לכך ששני החיילים נכנסו אל תוך מחנה הפליטים ואת הלקחים שניתן להפיק מהמקרה.

הפלסטינים מדווחים על מספר פצועים מכוחותיהם.













חילופי אש יהודה ושומרון ארגון חמאס פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד