י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

תכנית ההדחה של דרעי: יפוטרו חברי מועצה בעלי תפקיד כפול

המהלך עליו הכריז יו"ר ש"ס בשבת הגיבוש של הסיעה לפני כשבועיים, קורם עור וגידים • יו"ר ועדת החינוך ח"כ מרגי מאשר ל'בחדרי חרדים': חבר מועצה שיש לו עיסוק נוסף - יעזוב את רשימות ש"ס • ומי יהיו הראשונים לשלם את המחיר?

אריה דרעי, צילום: פלאש90
אריה דרעי, צילום: פלאש90

תוכנית ההדחה של דרעי - יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מתכנן להדיח בקרוב חברי מועצות מקומיות ברחבי הארץ, שמחזיקים בתפקיד נוסף במגזר הפרטי.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר הבוקר (ג') ח"כ יעקב מרגי כי "יו"ר המפלגה השר דרעי מינה אותי ואת ח"כ יגאל גואטה לערוך מיפוי בקרב חברי המועצה של ש"ס ברחבי הארץ, ולבדוק האם אפשרי שיתפקדו בצורה מלאה, או שהמשרה השנייה תופסת אותם".

לדברי מרגי, טרם התקבלו החלטות בנושא. "דרעי הודיע על כך בשבת גיבוש עם נציגי ש"ס במלון רמדה לפני כשבועיים. יש כאלה שמנהלים מוסדות או דברים דומים, שלא יכולים להשקיע מספיק בעבודת המועצה, והדבר פוגע בשרות לציבור. אנחנו נגיש את ההמלצות ליו"ר המפלגה".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אישר בראיון ל'קול חי' את מהלך ההדחות, ואמר "יש דיבורים על פיטורי חברי מועצה. ההוראה שקיבלתי ממועצת חכמי התורה היא כי "מי שלא בא לעבוד לטובת הציבור לא יהיה במועצה", ישבתי עם חברי עיריית ירושלים ודיברנו על זה".

ההדחה הכואבת שצפויה לצאת לפועל היא של שלושה מתוך ארבעה חברי מועצת העיר ירושלים מטעם ש"ס. לדברי גורמים בש"ס, דרעי דורש שיעבדו כחברי מועצה במשרה מלאה, והם עסוקים בעובדה מהצד.

שלושת הנציגים שצפויים לפרוש הם מלכיאלי, המכהן כיועץ לשר הדתות דוד אזולאי ושמו נקשר בפרשת אישור מתחם התחנה בועדה המקומית, נחמניאל סבן חבר מועצה צעיר ונמרץ, שלגביו לא ברורה סיבת ההדחה, יצויין כי סבן מנהל במקביל את הישוב תל ציון, וכן חבר המועצה אשר מישאלי, שנחשב מקורב ליו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי.
אריה דרעי חברי מועצה שס מתחם התחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד