י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חברות ההייטק גייסו את הכוח והמוח החרדי ביריד 'כיוון'

הסתיים בהצלחה יריד הסטארטאפ החדשני במרכז 'כיוון' • חברות ההזנק הגדולות בירושלים גייסו את הכוח והמוח החרדי

חברות ההייטק גייסו את הכוח והמוח החרדי ביריד 'כיוון'

תוצאות טובות ליריד הסטארטאפ החדשני שהתקיים במרכז 'כיוון': חברות ההזנק הגדולות בירושלים מגייסות את הכוח והמוח החרדי לרעיון הבא.

כמאה חרדים תושבי ירושלים השתתפו ביריד הסטארטאפ המקצועי שערך מרכז 'כיוון' ביום חמישי האחרון. ביריד התרשמו המשתתפים מחברות הסטארטאפ המובילות בירושלים, והגישו מועמדות למשרות חמות בשוק ההייטק, כשהחברות שזיהו את ההזדמנות שלהן לזינוק באמצעות כוח העבודה החרדי הידוע כאיכותי ויוזמתי, הציעו למשתתפי היריד להתקבל לעבודה אצלן כאפשרות להתקדמות ולפריצת דרך בעולם הסטארטאפ המתפתח.

היריד המושקע שהפיק מרכז 'כיוון', עוצב בשפת הסטארטאפ המביעה מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסא, בנראות מקצועית מלאת צבעוניות ומעוף. עוד בטרם קליטת המועמדים ליריד, נפתח היום בקבלת המעסיקים המשתתפים ביריד, בחדר מעוצב לצד בר בופה עשיר, ומתנה אישית ויוקרתית. למעסיקים חולק פולדר מעודכן על סטטיסטיקות שונות הנוגעות לעולם הסטארטאפ, ומידע נרחב על נוהל כלי סיוע למעסיקים שעל ידי מרכז 'כיוון'. לאחר שמנכ"ל מרכז 'כיוון', יחיאל אמויאל, נשא את דבריו והציג את המרכז בפני המעסיקים, הציג כל מעסיק את פרופיל החברה שלו בפני המעסיקים השותפים.

היריד נפתח למשתתפים שסוננו מראש על ידי ראיון טלפוני ממוקד, שמטרתו היתה ייבוא קהל מתאים הכולל מפתחים בעלי השכלה רלוונטית וניסיון מקצועי או בוגרי תארים בתחום.

המשתתפים התקבלו בעמדות רישום לשיחת אינטק מקוצרת, בה הוענק להם גם שי אישי ותעודת זהות מפורטת על חברות הסטארטאפ ביריד, בעזרתה יכלו ללמוד על החברות השונות ולבחור למי מהן להגיש מועמדות.

לאחר שיחת האינטק הכירו המשתתפים את עמותת Made In JLM המקדמת את קהילת ההייטק והסטארטאפים בירושלים, שהיתה שותפה מרכזית להצלחת היריד. ומשם המשיכו להכרות אישית ולראיונות מול המעסיקים השותפים בכנס. מצד המעסיקים צוינה התרשמות גבוהה מקהל משתתפי היריד שהוכיחו פוטנציאל ויכולות מקצועיות, וחלק גדול מן המשתתפים זומנו לראיון נוסף, במטרה לשלבם בחברות השונות.

במרכז 'כיוון' מסכמים בסיפוק רב את היריד המוצלח. "היריד הפתיע אותנו מעל ומעבר, יותר משתתפים משציפינו כבר עברו לשלב ב'- תהליך קבלה למשרה מול חברות ההזנק השונות. אנו מרגישים כי המטרה הוגשמה- להכיר לעולם ההייטק את כוח העבודה החרדי והיכולות הגבוהות שלו, ולהביא לשיתוף פעולה שיוביל לזינוק הם של החברות והן של המועמדים".
יריד הייטק עבודה לחרדים חברות הייטק מרכז כיוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד