ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בצאנז משוכנעים שהמותקף אכן פרץ

המודעה חושפת: למרות התנצלות על האלימות נגד בודק מד המים, בצאנז יש מי שבטוחים כי הוא הפורץ

בצאנז משוכנעים שהמותקף אכן פרץ
דוברות המשטרה

פרשת האלימות נגד בודק מד המים: מתברר שבקרייה החרדית בנתניה, דווקא בטוחים כי נחשף הגנב, כך משתמע ממודעה שנתלתה בבית הכנסת בקריה.

במודעה מתבקשים התושבים: "על אף אשר כבר נתפס ה... נבקשכם נא המשיכו לשמור על עירנות במשך שעות היממה".

עוד נוספה במודעה בשפת האידיש השולטת בקרייה, כי "היות ומסתובבים בין אנשי הקהילה גם אנשים לא מקומיים, שאין מידע לגבי מהימנותם, אין לדבר בנושא בנוכחותם, ובמיוחד שלא בעברית".

בחתימת ההודעה נאמר "בברכת, אם ימצא תמצא בידו הגניבה".

הבוקר קהילת צאנז בנתניה פירסמה הודעת גינוי למקרה האלים. "אין שום היתר לאף אחד מאיתנו לעשות דין לעצמו, גם אם סבור מאן דהו כי חשדו אמיתי" נכתב במודעה. "נחרדנו והזדעזענו עמוקות כי אמש היו כאלה שהיכו אדם חשוד ברחובה של עיר. בוודאי אלו קומץ של שוליים ממחננו, אבל בוודאי שהמעשה המחפיר שלהם מטיל קלון על הקרייה כולה, בפרט שעדיין אין כל הוכחה ברורה כי אותו איש מוכה אכן אשם במשהו". עוד נאמר במכתב: "ברור ומוחלט כי כי אנו מתנערים נחרצות ממעשים שכאלו, וכל מי שידו בכך עליו לפנות ולבקש את סליחת ומחילת האיש".

כזכור, כפי שפורסם אמש ב'בחדרי חרדים', בעקבות גל הגניבות בשכונה, התוקפים חשדו כי מדובר בפורץ. "בבוקר חשדו בו ולאחר שלא היה מזוהה השוטרים שהוזמנו למקום ביקשו ממנו לעזוב את המקום, אולם בהמשך הוא הגיע שוב וחשד התושבים התגבר", אומר תושב השכונה. "אתמול בנו הגיע לישיבה, התנצלנו בפניו ואנו מתכוונים להמשיך את צעדי הפיוס".

על פי הדיווח של תושבי השכונה היה הרצל ללא מדים של חברת 'מי נתניה'. לפי דובר החברה, שלומי יהודה, ל'בחדרי חרדים' - בודקי מדי המים בעיר הולכים עם מדים ומזוהים.



נתניה הרצל רוקח אלימות גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד