כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נס בשומרון: מחבלים חדרו לעלי וחוסלו; תושב נפצע קל

שני מחבלים חדרו לפנות בוקר ליישוב בשומרון • הם המתינו מחוץ לבית תושב המקום עם אלות וסכין, וכשפתח את הדלת תקפו אותו • התושב הצליח להדוף אותם והם הסתתרו בסמוך למקווה, ניסו שוב לתקוף וחוסלו

נס בשומרון: מחבלים חדרו לעלי וחוסלו; תושב נפצע קל

פיגוע דקירה בשומרון: שני מחבלים חדרו לפנות בוקר (ד') להתנחלות עלי בשומרון. הם המתינו מחוץ לבית של תושב המקום עם אלות וסכין, וכשפתח את הדלת תקפו אותו.

התושב, רועי הראל, נפצע קל ופונה לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחתכים בראשו. המחבלים נמלטו וחוסלו כעבור זמן קצר, אחרי סריקות של כוחות הביטחון.

"הם חיכו לי מחוץ לדלת. כשפתחתי הם התפרצו פנימה עם אלות מעץ. הצלחתי להדוף אותם החוצה ולנעול", מספר הראל שהותקף.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', הראל, קצין בגדוד החרדי 'נצח יהודה' בעבר, וקצין מיל' בהווה, הוא נשוי ואב לחמישה ילדים. המחבלים ניסו להיכנס לביתו, הוא התעורר לקול הרעש שהקימו, הדף אותם ונפצע.

במנוסתם מהבית של הראל שברו חלונות של מספר רכבים ברחוב, לאחר מכן ככל הנראה הסתתרו בחצר המקווה, לאחר זמן מה ניסו שוב לצאת ולתקוף, חיילים שהוזעקו חיסלו את שניהם.

ביישוב מציינים כי זו השעה בה קבוצת מילדי הישוב יוצאת מהבית ללימוד בוקר בבית הכנסת: "נס גדול עיכב את כולם בבית הבוקר ומנע אסון נוראי", הם אומרים.

הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק עם מספר דקירות בפלג גוף עליון. במצב קל ויציב.

בסריקות בנתיב החדירה של שני המחבלים, נמצא אקדח, ככל הנראה מאולתר, כשהוא עטוף בניילון.

שני המחבלים שביצעו את הפיגוע, הם תלמידי תיכון בני 17 מכפר קריות באיזור שכם, לביב אנואר חלדון ומוחמד הישאם עלי. השניים נעדרו מאז אמש לאחר התפילה במסגד.

עדכון אחרון 08:30

צילום: דוברות בנימין וקבוצת דיווח ראשוני
















יישוב עלי התקפת מחבלים ארגון טרור בית החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד